.

среда, 27. април 2011.

Klinac jebe babu


Život je bio rushing past. Brak odmah nakon moje mature slijedi dijete nije pomogao pitanjima. U stvari koliko se sjećam nisam bio na moj posjedovati i imao je iznenada počeo osjećaj stari. Moja kćer je bila 10 i self reliant, a to je sada da sam shvatio da sam postojao. Morao sam nekako početi živjeti svoj život drugo sam da ću izludjeti. Uz kći odrasla i moj mužić zauzet u svom poslovanju nije bilo previše jebao sam babu  sam tijekom dana osim kuham i čistim.

Uzimao sam ovu odluku da želim učiti i ja upisao u program obrazovanja na daljinu od znan sveučilišta. Tečaj je na sociologiju i JA koji je potreban referentni materijal. Ja wracked moj mozak i shvatila da je to knjižnica neke 10 km od naše kuće, gdje sam mogao postati član i voditi brigu o referenciranje. Nisam bio mobitel pa sam sebi rekao da je udaljenost dopustio ni da se autorick ili ići javnim autobusom.

Jedne večeri na večeru sam najavio da moj muž moj plan a on je očito imao ništa za dodati, tako je tiho je odobren. Znao je da do sada sam bila tvrdoglava i srećom da mi se moj način. Nakon što čuva dadilja za moju kćer, tako da mogu biti besplatno za par sati popodne / večer Išao sam u knjižnicu od sljedećeg dana sama. Odlazak tamo bio je prilično osjećaj. Ona osjećala sam ulazio drugačiji svijet. Gledajući i slušajući dječaka i djevojčica razgovarati i smijati se i haljina je napravio mene osjećam čudno. Vremena se promijenila. Nisam bio previše star 32 godine i nakon rođenja moje kćeri je uspio da se vrati u formu. Iako sam točno nije imala pješčani sat lik, ali sam bio 5 m 4 sa podatak da još uvijek može skrenuti nekoliko glava.

Lov mladi momak pogled mi je napravio moj srce preskoči tuku. Seks sa babama  je dugo bio ograničen na kanta za smeće kao i moj muž nije imao bilo koje vrijeme, a moja kćer hogged većinu svog vremena. Gledajući način na koji djevojke odjeveni u sveučilišta i knjižnice me zavidni. Ovdje sam bio u bilo saris ili salwar kameez i djevojke s tenk vrhovima i traperice, suknje što sve par veličina kratkih napravio mene osjećam pretpovijesnih. Kad god bih uhoda par ljubi iza knjiga shelfs ili iza zgrade knjižnice bih vrsta osjećati horny i vlažni između mojih nogu potajno proklinju moje situacije.

2 mjeseci je prošlo a ja sam bio sada redovito s vrlo malo ljudi me prepoznaju. Imao sam i par dečki izgledaju zainteresirani za mene onako kako bi izgled koji bi mi molim vas. Knjižničar je također slatka sredovječni čovjek koji  jebe babe Mislio sam da je otišao iz njegove način da mi pomogne. Jednog dana kada nisam mogao naći određeni naslov je volontirala za pomoć. Bio sam s njim na polici gdje je mislio knjiga mogla biti pronađena.Autor sam bio obličje bio ne može naći, ali on je došao gore sa nekoliko drugih autora.Dok predaje hrpom knjiga mi svoju ruku brušenog moje lijeve dojke. Smijao se i ostavio me da se konzultirati knjige. Bio sam zadihan kao što sam osjetio vrste off uzbuđen. U stvari u narednih nekoliko dana sam primjetio knjižničar je dodatni polet, kada sam išao u i on je uvijek tamo pronaći naslove koji sam trebao. Moj dojke koristi se redovito okrznuo dok su knjige koje mi je što uvijek nekako došao u stog.

Mislim da je moj šutnja mora imati ohrabrio ga kao i sada se on stajati blizu mene kad sam bio koji traži na policama za knjige. Jednog dana je šetao uz otvorenu knjigu kao što sam stao i počeo prikazuje mi neke informacije je pokupio. Kao što sam pogledao preko desnoj ruci preselio svoju ruku, tako da je njegov lakat sada pritiskom protiv moje lijeve dojke. Ostao sam kao što je ovaj za nekoliko minuta i zapravo pritisnut grudi na njegov lakat. To bi učinili su ga vrlo sretan što sam mogao osjetiti ga duboko disanje. Odlučio sam se malo više nestašan. Slijedeći dan sam nosio sari s rukava bluze. Dok je bio u blizini kupiti sam savijati prema dolje da odaberete knjigu iz donja polica dajući mu pogled na moje slavnog stražnjicu što mislim da je malo veći na strani. Kao što sam okrenuo s knjigom Palu na sari skliznuo s mojih ramena da mu pogled na moje pune grudi i čvrsta uvukla u moju bluzu. Kao što je bluza bila low cut je mogao vidjeti dolini između moje grudi. Nasmijao sam se i stavio Palu natrag. Moje srce je lupanje i on mora imati primjetio način na koji moje grudi bili diže i pada. On se ispričao. Bio sam iza par shelfs i primijetio sam da na taj dan knjižnica je imala vrlo malo ljudi sjedi. Od kada sam bio nije bilo lako od nekoga sjedi u knjižnici znati što se događa iza police.

Bio sam apsorbiran u čitanju knjige kad sam odjednom osjetio je netko blizu mene.Zapanjio sam našao g. Mohan knjižničara stoji sa osmijehom i knjiga u ruci. Pogledajte što sam pronašao je najavio. To je slikovni opis o evoluciji čovjeka. On je otvorio knjigu (koja je bila poput atlasa) i održava drži 2 strane u dvije ruke. Sada za mene da vidim sam doći blizu, kao što sam došao zatvorena Osjećao sam se njegov lakat kopati u moje grudi. Me preselio svoju ruku da mi pokaže na desnoj strani knjige, a rezultat je bio da je njegov lakat putovao iz moje lijevo u moje desne dojke. Surađivao sam sa svojim napredak. Kao rukom počeškala desno i onda grudi osjećao sam se uzbuđen, a moje bradavice rastao u očekivanju. Mislim da ih je on osjećao kao svoju ruku prestala preko moje grudi, želi uživati ​​u dva pritiska. On je stavio knjigu na policu u naprijed i što se preselila naprijed gledati na Nj Mohan preuzeo njegov  klinci jebu babe položaj iza mene. Po prvi put sam osjetio svoju muževnost na moj stražnjicu. On je još uvijek prolazi kroz pojmova pokazujući mi knjigu dok sam bio brižan prošlosti. On je bio doista blizu mene kao što sam mogla osjetiti njegovo osoblje desno između moje dupe guzovi kroz moje tanke Saree.

Njegove ruke lagano ustao da se nasele na moj dijafragma jedan na svakoj strani.Polako su se podigli i do svoje ciljne. Uskoro je svaki od mojih grudi po jedan u svakoj dlan. Počeo je primjeni pritisak i bio sam ga ukusu. Upravo sam bio prestrašen netko će nas otkriti i mislim da je čineći ga više uzbudljivo. Mohan je iskusan i da je teško ne osjećati dobro. To je nakon dugo vremena sam imao somebodyfs ruke na moje grudi uz moje. On polako prešani obojica pričaju svoje vrijeme i sam jedva mogao držati oči otvorene. Spor jaukati pobjegao moje usne.

To ga je ohrabrio daljnje, ruke došao pod Pullo moje Saree i polako je počeo otvarati svoje bluza koji je imao gumbiće u prednjem dijelu. Nakon što ga je potpuno otkopčan ga je otvorio potpuno i počeo pritiskom na moja prsa nad mojim grudnjak. Distraction grudnjak wasnta za dugo kao vrlo brzo ga je unhocked s leđa i grudi mi 38 bili slobodni, vrlo slobodno. On ih mauled, umijesi moje bradavice koje su stajali kao da su tek sudjelovali u paradi, ravno i uspravno. Njegov alat sada bio pokopan između moje dupe guzovi i sam mogao to osjetiti jasno bez obzira na moje Saree i moje panty.
Moj Saree počeo da se podiže od struka gore i on polako pao na koljena. Njegove ruke lijevo mojim grudima i ušao u na moje noge. Polako, vrlo polako su se popeli na njihovu misiju.

Dok mu ruke preselio mu je lice bilo zakopano u moje dupe, gdje je bio njuškanje kao da je nikada nije onjušio ženska iza. Imao sam zatvorene oči i bio sam sada potpuno mokra između mojih nogu. Njegove ruke dosegla moje gaćice i on polako ih skršili su stigli do tla. On mi je pomogao skinite ga i stavio ga u svoj džep lupanje srca. Njegova ruka je započeo svoj put prema gore opet. Dok se lijeva ruka počela snaking oko moje dupe pravo je došao i počeo svirati na moje stidne dlake. Moram priznati da sam prilično grm.Nikada nije mislio ili mogao dobiti oko da ga obrije. Njegova ruka odvojeni kosu i on polako igrao s mojim klitoris koji je dobio mene da skočiti malo. On je umetnut jedan, pa dva pa tri prsta u moje maca. Vrlo polako počeo me jebati prstom. Došao sam prije nego što bi se moglo reći Mohan. Ovaj drago ga puno. On je uzeo prste iz mojih maca prije nego što sam mogao reći ne. je izvukao moj Saree do mene okrenuo i staviti svoje lice u moje hot spot. Njegov jezik počeo igrati s mojim klitoris i on će učiniti usporiti krugovi na moja maca i roku ne put kad sam došla opet. Bio sam zabrinut sranje da ćemo biti uhvaćeni, ali didnft imaju moć da zaustavi Mohan.

On opet mi se okrenuo i polagano gura me glavom prema dolje, tako da moj magarac je bio strše u zrak. On izdvajali moje Saree tako da je usmjeren na moj struk, bluze moj je bio otvoren, moja grudnjak visi blizu mom vratu i moje boobs su obješena u zraku kao zrelo voće spremni biti ubrano. Mohan raspakirali svoje dahtanje i izvadio svoj alat. Po prvi put sam osjetio kožu od kože i došao sam ponovno. On nije potrebna pomoć, to je alat srednje veličine oko 6 cm kao što sam pogodio. On se nalazi na ulazu u tunel moje i bez mnogo teškoća ga odgurnuo iznutra. To mi je u potpunosti popunjena. Morao sam se držati na polici da ne gubim svoje stanje. Počeo me jebati u spor odmjeren potezima, ovaj tip je bio dobar. Došao sam i došao i došao. Područje je tijesan, a mi nije imati bilo koji kreće prostor, ali Mohan je radio njegov najbolji. I malo moje usne da sam spriječiti vrištanje. Cum je pokrenut iz mog tunela na noge, a između njegova spor odmjeren potezima Mohan bi se savijati prema dolje i pritisnite moje vješanje voće, a zatim rukama je otišao leđa to držati moj magarac i gurnuti svoju alat duboko unutra. Nemam pojma koliko dugo sam bio u toj poziciji, kada se iznenada sam primijetio dvije djevojke hodaju prema našem ljubavnom gnijezdu.

Valjda sam zamrznuo. Nije vrlo čest prizor čini se da se. Srednje klase, oženio domaćica stoji u sredini knjižnice, njezin sari snopa oko njezinog struka, pognut s njom bluze otvoren, grudnjak skoro u usta i njezin zrelih vješanje će se iskopali. Mislim da je vrlo mislio da će to učiniti bilo koji čovjek ili žena bilo sranje od straha ili dobiti vrlo uzbuđen ovisno o orijentaciji. Jebozovna baba

Moj zamrznuti putovali svi put dolje do moje tunela i mislim da je Mohan osjetio kako je iznenada imao alat čvrsto održati u između mojih nogu. Odjednom je donio potpuno novi osjećaj, da su ispunjene i statički, bez kretanja. Svježe skup erupcija dogodilo, a ja iznenada nije briga da budu uhvaćeni. Mohan je uzet potpuno svjestan i on sam sve vrste zbunio. U svakom slučaju on je bio dobar dečko da misle na svoje noge i njegov spor potezi sada stekao novi intenzitet.

Kroz moj dim napuni oči sam vidio djevojke hoda prema našem ljubavnom gnijezdu, a za neke očito razloga skretanja i hoda od knjižnice. Valjda su zaboravili koje knjige su htjeli ili mogli nekako smislu ne ometaju znak negdje.

Mislim da smo nosili i za još 10 mts kada Mohan eksplodirala gusta i brzo u mom tunelu.To je nakon dugo vremena osjećao sam ispunjen. Kao što je trebao povući sam koristio moje slobodne ruke da ga zadrže na moje dupe i on je pao na mene, obje ruke na mom boobs, prešanje, igranje i milovanje za još nekoliko minuta.

Njegova muškost je smanjila poslije mene pružiti zadovoljstvo i Mohan ga je uzeo i stavio ga natrag u svoje donje rublje. Brzo sam prilagoditi svoju odjeću i pokušao da se pojavi naočit. Mohan nije želio da dio sa svojim panty, a ja nek ga kao dar. Mohan je iscrpila, ali ne i zadovoljan. Mislim da je previše dobro da bude istina za njega previše. On mi je šapnuo da dođe u njegovu sobu u 20 mts. Njegov šapat mi je dobio vlažan između mojih nogu i opet sam rekao ok. Nakon što je mene ostavio sam otišao u WC da dame imaju pogled na sebe. Kao što sam bio pranje moje lice i pudranje sam dvije djevojke sam vidjela u mom pognuti položaj ušao u sobu. Mi se nasmiješio jedni na druge i JA je otišao vanjska strana za moj sljedeći krug s Mohan. Mohan je soba bila na stražnjem dijelu knjižnice i primijetio sam da je imao dvoja vrata, vrlo povoljno sam mislio. Mogao je biti unutra i to bi moglo se da je soba zaključana. Sam pokucao na vrata. Bilo je nitko okolo. Vrata su se otvorila i Mohan me izvukao iznutra. Imao je svoje usne na  babe moje i za prvi put poljubio, dugo dubok mokri poljubac. On je gurnuo jezik u usta i moram priznati da je on poljubi dobro, polako i duboko. On nije bio u žurbi. Jebozovna baba

Kao što smo poljubio ruku došao i ukloniti torbu iz mog ramena. Moj sari Pullo je izdvajali više godina, srećom, imao sam maknuti pin, koja ju je držala tamo. On je tada počeo uklanjanjem moj sari kao što smo poljubio. Polako cijeli odijelu došao od mene slijedi podsuknja. Sada sam bio gol od struka babe  prema dolje, dok sam pokušao otvoriti lupanje srca, njegove ruke već su bile na mom bluze i uz put sam mogao otvoriti svoj remen sam stajao potpuno gol. Vrlo spretan moram priznati. Mohan onda počeli svoju odjeću, a mi i dalje i dalje poljubac.

On me je gurnuo polako natrag do moje dupe je gurnula prema svojim stolom. On polako me podigao na njegov stol, otvorio moje noge i sam spušta na moje ljubavi gumb. Kao što svojim jezikom trzanje na moj klitoris i preselio u i iz moje rupe nisam mogao pomoći, vrištala, to je bilo previše. On je nosio na, jezik mu će ići s lijeva na desno, a zatim desno na lijevo i gore i dolje i ooooooooooooh sam došao i došao.

Uz put sam oporavio je stajao i njegov alat je reacquired pozornost položaju i sa svojim rukama na mom boobs za podršku zapovjedi iznutra. AAH je sve što sam mogla izustiti, Mohan postala životinja, njegov alat je bio idući u i iz mog tunela sa snagom od mladog Stud i kao što je on umetnut i izvadio ga i moj boobs pogodio s uzbuđenjem. Moje bradavice su bile tamne i uspravno i Zatvorio sam oči babu jebe unuk  da bi se apsorbirali intenzitet napada. Da, da sperma, sperma Mohan u meni, ja sam čuo moj glas govori. On me održava na moj struk i moj boobs  baba su jahanje na mojim grudima i moja dna bio pounded.Osjećao sam se njegov prst dolaze u moj rupu, on je uzeo neki sperma na svoj prst i prst potom otputovao u moje dupe i on je počeo vlaženje moj šupak. Analni je nešto što nikada nisam mislio u najluđim snovima i kao što sam bio u bolovi još jedan orgazam njegova kažiprsta otvoriti moj drugi rupa i uvukla unutra. Ooooohhhh je to previše, dok je njegov alat je događaj magija u mojoj ljubavi rupu prstom počeo plesati u mom drugom rupu. Trebalo je još nekoliko minuta za Mohan da roktati i prazne njegove lopte u mene.Čovjek je to bilo previše za mene za jedan dan. Kao što sam ustao sa stola sam couldnft stand up. Osjećao sam sve rožnat i mokra i bio sam spreman za neke više, ali je došlo vrijeme da se vrati. Sjeo sam za uhvatiti moj dah, nosio svoju odjeću primijenjene moje šminka i dao Mohan hvala i doviđenja poljubac. Pogledao sam i osjetio sve sjeban, ali srećom to je bio večer vrijeme, a znao sam ja mogao otići kući bez da su uhvaćeni.

U stvari ona je postala prilično kasno da se auto iz knjižnice do moje kuće pa sam odlučio da se javna kući autobusom natrag. Kao što je večer vrijeme autobusi su gužve, kao što sam se popeo na jedan od njih, bilo je ovo fakultet klinac sjedi na sjedalo rezervirano za žene. On mi se nasmiješio i ustao ponuditi sjedalo. Zahvalio sam mu i sjeo, sam ga je potrebno što moje noge su još uvijek vrlo nesiguran. Klinac stajao pored mene. To je večer vrijeme i sunce ide dolje, ali dovoljno svjetla da se vidi oko. Kao što je autobus postao više od gužve Osjećao sam se djeca noga na mom ramenu. Zatvorio sam oči misliti dana otišao od strane, kada sam osjetio nešto tvrdo na mom ramenu. Sam otvorila oči, ono što sam osjetio je bio taj klinac na teško. Oh no on je bio vlasništvo fantastičan pogled na moje grudi dok je stajao a on je dobio teško. Sa svakim trzati i svaki zamah autobus počeo trljajući svoju muževnost protiv moje rame. Bio sam već uspaljen i mokro i nesiguran.

Нема коментара:

Постави коментар