.

четвртак, 21. април 2011.

Jebozovna baba


"Broj pobačaja ustati u Gujaratu par mjeseci nakon Navratri" izjavu države Gujarat žene i dobrobiti djece ministar dolazi u Indiji vodećih novina u Navratri festivala. Cijeli  gole babe Gujaratu bio nestrpljiv sa slavlja sve više. Zašto Gujarat, svaki dio Indije slavi Navratri festival na svoj način. Božica Durga Pooja u Zapadnom Bengalu je njihov nacionalni festival. U Tamilnadu su prikaz Kolu u svakom domu. U Andhra, Karnataka i Kerala u, svih devet dana i noći su prepunu kulturnih svečanosti. Ali u Gujaratu to je nešto posebno. Sve djevojke izaći na ulice kako bi pjevati i plesati. Ples stavke kao što su Garba, Ras su poznati. Djevojke pogotovo teen dob djevojaka i žena u dvadesetim i tridesetim godinama kretati na razne plesne web stranice i sudjelovati. To ide na za cijelu noć za 9 noći tijekom Navratri.

Nitko ne može zadržati gledati na bilo koju djevojku da zna gdje ide i što radi. Odmah nakon Navratri, stotine teen dobi pobačaja se obavlja privatno u bolnicama. Neki muževi i roditelji čak i angažirati privatnog detektiva da znam da li te djevojke / žene zalutati u ime garba plesa. Većina njih  babe jebozovne ne zalutati, no oni uživaju u životu. Oni mogu imati spolni odnos s prijateljima dječak, sa šefovima, kolegama, sluge, ili čak i strancima. Većina od njih babe imaju sex. Djevojke i domaćice čak pohvaliti brojem ljudi su imali seksualne odnose sa babom  s tijekom navratri.

Jednom sam se dogodilo da se u Mumbai na moj način Delhiju i za noćenje otišao sam u hotel koji je bio u Gujarati lokalitetu. Upravo sam zaboravio da je Navratri sezone i veliko iznenađenje bio je u trgovini za mene. Morao sam se uhvatiti rano ujutro let i stoga sam otišao u krevet jako rano, tako da sam možda nekoliko winks spavanja. Iznenada u 10 sati sam imao glasne zvukove bubnja premlaćivanje i sam skočio svibnja krevetu pitajući se što se dogodilo. Došao sam van i vidio pripreme za ples. Oni su bili formiranje grupe i pjevači bili su uzimajući spremni i bubnjara samo udarala bubanj privući pozornost i pozvati ljude da dođu. Tada je počela pjesma i ples također započeo. Bio je to divan prizor. Mislio sam da me samo to gledati jer ovakva slika rijetko dostupne.

Vrlo lijepe mlade djevojke, sa vesela lica su plesali sa štapovima u rukama u ritmu.Upravo sam stajao na vratima i gledao. Ja mahao na neke od vrlo lijepe djevojke i bacili lete poljupcima na njih. Dva ili tri djevojke su oduševljeni i oduševljeno reagirali. To je bio spor broj i to je više od sat vremena da završi. Kada je bila gotova nova grupa se formira.

Odjednom jedna od djevojaka koje su se odazvali mom leteći poljubac došao trčanje i pitao me u Gujarati nešto što nisam mogao razumjeti. Debele gole babe  Pitao sam je u Hindski ono što ona želi. Ona je pitao da li imam boravak u ovom hotelu, ja sam rekao da, mogu doći u svoju sobu za neke vode, upitala je, svakako, rekao sam i ja krenuo prema mojoj sobi na prvom katu. Bio sam kreće brzo i djevojka praktično je pokrenut nakon mene. Kad sam dosegla svoju sobu, otvorila sam vrata i uze vrč za vodu i ponudio joj napuni čašu. Ali ona nije bila tamo na prihvate moje staklo. Ona je ležala u mojem krevetu i rekla da je umorna i samo htio da legne neko vrijeme. Me bahoot thuggayi hoom, thoda neka javoon.

Sjedio sam blizu nje. Primijetio sam bila punačka djevojka u ranim dvadesetima, big boobs, stan pupka, lijep make up, joj bluzu koja je posebno napravljena za ples s puno svijetli materijala je štipanje i ona ju je samo odvoji od tla joj bluzu i njezin boobs koji su u grudnjak su projektiranje gore. Pitao sam je da li mogu pomoći joj da otkačiti grudnjak.Ona je samo pogledala u mene i nasmijala se i rekla ok i okrenuo joj suprotnoj strani za mene. Podigoh bluze dno, našla grudnjak kuke i da ih odvoji od tla. Ona je došla natrag ležati na leđima i gledao u mene s očekivanjima. Moj / c je bio u punom snagom i soba je bila jako cool. JA ran moj predati joj boobs u cirkulacijskog pokretu. Ona je polu zatvorila oči i uživala moj dodir. Joj bradavice su uspravno. Što više poziv sam htjela. Bila je ležao poprijeko na moj krevet. To je bio pogodan za mene.

Došao sam pred nju i samo se nagnuo naprijed i držao oba njezina boobs u ruci i isisan joj bradavice. Bila je oplakivanje glasno i proširena joj ruku u potrazi za moj penis. Ona je uhvaćen moj Pidžama žice nevezan čvor, srušena moj kratak i uhvaćen moj uspravan penis u ruci. Bio sam iznenađen. Upravo sam podigla suknju ukrasnim, i podsuknja ispod i njezin lijepa bedra su bili vidljivi. Podigoh joj haljina gore i dalje joj panty je već mokar. Bez čekanja za nju dozvolu, izvukao sam dolje joj panty i vidio svoje čiste obrijana maca, zlatno obojen maca. Podigoh joj koljena i čuva ga širok u pripremi moj sljedeći potez. Juldi karo, prijavite dundthe honge, rekla je ona. Učinite to brzo, oni svibanj biti u potrazi za mene. JA pravedan je uzeo moj kurac na samom ulazu u njoj pizda i gurnuo prema naprijed. Ona je zbijeno, ali ne i djevica. Njezina nepropusnost je vrlo ugodno.

Ona je također počeo stenjati glasno. Sam joj dao u dugim sporim pokretima, trljajući joj klitoris s jedne strane. Ona je sa zadovoljstvom drhti i oplakivanje kao što sam umočen u nju. Trebalo je više od deset minuta, za mene doći do orgazma. Do tada je došla do orgazma dvaput. Ona je drhtala svaki put kad je upoznala orgazma moždani udar.Napokon sam sprayed moje sjeme u nju. Kad sam izvukao ustala užurbano i pitao za kupaonicu ušao, sama očistiti, steadied joj haljina i pojurio je van, a mi je zahvalio i dao mi poljubac na usta i pojurio je van trčanje. Gledao sam joj se kretala pod sjenu i pobrkali s publikom u kojem trenutku. Nisam ni pitati njezino ime.

Čekao sam za još jedan sat za drugi broj da zaključiti. Za vrijeme prolazi ja početi surfanje na moj laptop. JA traženje Google, Yahoo s riječima 'navratri abortusa', 'navratri kondome' (neke web stranice kao čarolija navratri navaratri) i naučiti mnoge nove dimenzije Gujarati kulture. Onda nakon par minuta sam vidio drugu djevojku dolazi prema svojoj sobi. Pitala sam se kako oni čine najkraći put u moju sobu. Možda ona može biti prijatelj djevojka koji su došli ranije. Čekao sam na moja vrata. Ona je također pitao za neke vode. Rekao sam ok, dolaze u. To djevojka iz iste dobne skupine je došao rushing u i otišao ravno na moj krevet i sama pruži diatonically. Dao sam joj čašu vode koja je pila brzo. Stavio sam moju ruku na nju pupka. Ona pogleda u mene i nasmiješio se. Rekao sam joj da li tvoj prijatelj ti je rekao da joj dođe za vodu. Ona je nasmijala i rekla da. Ok, a zatim skrenite tako da mogu otkačiti vaš grudnjak.

Sa prosvjeda je okrenuo, a ja odvoji od tla, grudnjak i njezin okrenuo se i podiže joj grudnjak i bluzu završava i otkrila joj boobs. Joj bradavice već su se uspravno i čekala mene da im masažu. Upravo sam se nagnuo naprijed i uzeo bradavicu u usta i njih isisan. Podigoh joj suknju i sl., a srušena mokro joj panty. Ova djevojka bila je jako vruće i bio je vrlo kooperativan u jebote. Ona je vođena moj penis u njezinu rupu i sugerirao da legnem i ona bi mi vožnja. Rekao sam ok, za promjenu je ok. Djevojka, čije ime je Rati, je dobio na mene i uzeo moj penis unutar njezina pička u jednom kreten i počeo me jebati.Ona je stručnjak i to savršeno pozicioniranje joj prepone na odgovarajući način kako bi moj penis trljati njen klitoris. Bio sam cijeđenje joj bradavice i boobs. Bila je contorting joj lice i davanje divlji zvukovi i na kraju kad je došla do orgazma, ona zalupila joj prepone na mene. Vrlo vruće djevojka dapače. Kada netko jebati bila gotova, pitao sam ju za drugi zajebavati. Ona je rekla ne sada, ljudi su me čeka.  Debele gole babe Ja ću doći kasnije.

 Vrijeme je već 1:00, a ja ne mogu imati više žena za taj dan, jer sam morao uhvatiti rano ujutro let. Bio sam zadivljen sam imao sreće sa ove dvije djevojke. Ja isključen moja svjetla i otišao u krevet  s planirate potrošiti sve buduće godine Navratri u istom hotelu.

Нема коментара:

Постави коментар