.

субота, 2. април 2011.

Jebanje sa babom


"To je u subotu navečer i bila sam doma sama  jebem babu završetka zadatka. Morao sam izabrao to učiniti umjesto da ide na grad sa dečki jer sam isto tako morao početi raditi u hotelu u 6 ujutro. Mama i tata imali otišli za vikend i ne bi se vratiti do sutra navečer. Sally, moja starija sestra je dvije godine bio je izlazak na party sa svojim prijateljima i ostavio prije pola sata da ih pokupite. U svakom slučaju, Sally je imao samo upravo preselio povratak u kući nakon gotovo godinu dana udaljen s njom tada dečko, ali nakon međusobnog raspada, se vratila kući. Naravno, mama je pozdravio njezin povratak raširenih ruku, kao i većina roditelja bi se, iako stalno je rekao da su 'dobio osloboditi' od jedan, samo jedan više ići, mi značenje.
Naš dom je jedan od onih velikih one dvije etaže, stvarno prevelika za naše obitelji,  babina picka s četiri spavaće sobe na katu, dvije od njih svake dijeljenju kupaonice između, i veliki suite stilu spavaća soba u prizemlju za mama i tata, sasvim odvojeno od ostatka od kuće. Iako sam volio kuće, uvijek sam se pitao zašto smo imali jedan tako veliki, jer mama je uvijek žalio za čišćenje. Mi smo imali stričevi, tete i rođaci povezani ostati povremeno, obično za Božić, ali to je bila prevelika većinu vremena. Prije mnogo godina, mama je dao Sally i picke babe  mene spavaću sobu koja dijeli kupaonicu, s kliznim vratima Zaključavano između, tako da druge dvije spavaće sobe i kupatilo su u velikoj mjeri ostati netaknute. Kada Sally preselio natrag u mjesec dana, ona je samo preselila u spavaću sobu je redovito i nikada nije mislio na promjenu, a ne da mama bi ga ionako.
Ove subote, imao sam igrao nogomet u popodnevnim satima, moj prvi start u utrci na viši strani, podvig koji sam osjećaj stvarno dobar o tome i na 20 godina, bio je prilično udoban sa svojim napredak. Igra je dobro, ali to nije izgledao kao da će imati previše više utakmica ove sezone kako smo bili malo vjerojatno da bi u finalu u dva tjedna. Sjedeći ispred moje računalo, JA pravedan je završio imaju brzi pogled na moje stranice omiljena fantazija, ali je odlučio da ide sa zadatkom kad sam čuo Sally vikati iz vrha stepenica, "Pavao, vi ste tamo, mi smo donijeli neke pizza dom, želite da siđe i dobiti neki. "Bio sam iznenađen jer nisam mislim da je vraćaju, ali s mislima na pizzu i ne moraju dobiti svoje večere, dobio sam od moje stolice, izvukao neke kratke hlače preko moje jocks sam bio sjedio u, uzviknuo i ode dole.
Stepenice izaći na foyer blizu ulaza i blagovaonica bio isključen strane, povratak oko ispod vrha stepenica. JA je otišao kroz vrata očekujući da će vidjeti Sally i njeni prijatelji tamo, ali ne ide, pa sam pogledao u kuhinji, opet bez uspjeha. Bio sam o da kriknuti Sally's ime kad sam uhvatio neki smijeh iz dnevnog boravka (mama ne bi bilo drago), s druge strane kuhinje. JA je otišao preko i došao na ovaj vrlo velike prostorije koje se obično nisu dobili puno koristiti, a to je polirane drvene podne i dlakav ogroman tepih u sredini. Sjedeći na tepih, bio je solidan drvo stol za kavu na što je sjedio dvije velike pizze, otvoren u okviru s četiri komada nestalih, dva iz svake od njih. Tu su četiri djevojke, a sve stoji oko s mješačem pića u svojim rukama, znate, vijak vrh bocu tip, slatka i bogata alkohola koji ste upravo savjet da vaše usne i gutljaj. Bilo je Sally, Sandy, njezin "najbolji" prijatelj iz školskih dana, a dvije djevojčice nisam sreo prije.
Oni su gledali oko sebe i Sally me upoznao, prvi red do Cassie, visok debeo skup plavuša s velikim tits, naizgled guranje joj se protežu vrhu, tako da oni izbočen preko vrha i gurnula van joj grudnjak na bočnim stranama. Imala je vrlo kratke suknje i na to činilo, vrlo sličan na vrh, bio je malo premali, ne da sam istomišljenika. Onda mi je upoznao Dena, tanak riđokos, konzervativno odjevena, ali uz punu glavu plamteće crvene kose, mekana i sjajna, ali teče prema van, tako da joj je sladak lice činilo malo u usporedbi.Imala je blijede kože, ali nije bilo nagovještaj pjega, koliko sam mogao vidjeti, samo glatka koža bijela. Ne vjerujem da je imala grudnjak na Međutim, možda i nije potreban, kao i njezin mali bezobrazan savjeti samo su guranje out ispred svoje prilično labave bijele vrhu, tako da nije bilo oblika da ih, samo bodove na njezinu bluzu. Okrenuo sam se da pokupiti kriška pizze, talijanski stil, moj omiljeni, kada je rekao Sally bezobraznog naziva "Znate Sandy, Pavao, zar ne?" Zgrabio sam pizza onda pogledajte Sandy, koji je, naravno, I. je poznat kao moja sestra je prijateljica za većinu mog života, i gotovo gagged.Nisam vidio za par godina, ali ovo nije bio Sandy sam znao. Pogledao sam okolo opet i onda natrag na Sandy, te djevojke, uključujući i moj veliki sestra, bili su "obučeni da ubiju". Neki dečki su idući u dobiti položi večeras!
Sandy ima dobro tijelo, ona izgleda poslije sebe, ali večeras, ona je na kratko ular vrhu izrađena od svilene materijal koji je došao preko joj lijepo oblikovan sise, pa lijepo bih ih zovem "grudi" umjesto. Oni nisu bili najveći ikad, vjerojatno su bili dobri C kupu, ali sub visoka, savršeno uravnotežen jebanje babe  i čvrst i njezina koža je svilenkasto glatka. Na vrhu je bio nacrtan na njezine grudi, tako da je bradavica samo su samo pokrivena, duboke zelene materijal ih održite uravnotežen i nekako na mjestu, ali pločast oblik bradavica očito kroz materijal. Ona je također nosio par crne gaćice najtoplijeg sam ikada vidio. Oni su u obliku potpuno joj stražnjicu povlačenjem prema njoj u anusu, ali onda spaljene, tako da je vrlo udoban prazninu oko nje bedra, oko prepone na razini. Opći oblik joj maca je prilično discernable, bez previše realističan, tako da je malo lijevo u mašti. Njezina lijepo učio i opaljen noge samo pucao iz dna tih gaćice i činilo se da ići na zauvijek. Bila je vruće.
Prožvakao sam na pizzu i ja sam pogledao opet na moju sestru. Vidio sam joj iskićen mnogo puta, ali večeras je bila odjevena jeftinije nego što sam znao da joj haljinu, ali to je vjerojatno samo ukazanje kao što sam ja svoga brata i, iako sam mislio o njoj seksualno u prošlosti, nikada zapravo mislio o njoj izlazak za zajebavati. Sally je kao prikladno obdaren u 'sjenica' odjel kao i mi, "kurac" je u "kurac" odjel. Znao sam da je nosila 'ee' grudnjak, jer sam imao pogledao u koš za pranje prije i draped jedan od njezinih grudnjaka koristi preko moje glave, mirisna žena bit. To je bilo prije nekoliko godina, a nije to učinio za neko vrijeme. Večeras je nosila kao grudnjak koji guraju joj tits desno gore i dao im ogromnu lift i podršku da oni samo bobbled na vrhu kao što žele kada se preselila. Njezina 'U' oblika vrhu je došao oko kroz joj tits, tako vrhu grudnjak samo su pokazali preko ruba vrha. Ona je također na jednom od tih kuglica tip ogrlice, sjedi dosta visoko na vratu i vrlo kratke suknje, a ne kao kratka kao Cassie's, ali je dovoljno kratko.
Ja squatted na tepih desno uz stol sa pizza i nasuprot mjesta gdje je u posjetu djevojke sada sat, tri na crveni kožni kauč i Sally malo off na stranu na jednosjed. Bio sam na moj drugi komad, ovaj put pizza plodovi mora, kada sam pitao zašto su djevojke kupili toliko pizza, jer oni obično imaju samo jedna kriška svaki ionako. Tu su sve vrste razloga glupo, ali stvarno su rekli da su znali da sam bio doma sam i oni su potrebni da me hrane.Većina njihovih razgovora nije me uopće uključivati ​​i bio je samo mali razgovor za djevojčice. Oni su gotovo kao da se čak i zaboraviti Bio sam tamo s vremena na vrijeme i sam bio iznenađen koliko su razgovarali o dečki i seksa, pa čak i veličinu svojih članova.Dena nije rekao puno, ali tu sjedio uzimajući sve to u gotovo neugodno na vrijeme koje je besplatno i otvoreno razgovarati o seksu od drugih djevojaka. Upravo sam završio moj četvrti krišku pizze, djevojke nisu otišli prošlosti jedan, ali je otvorio barem njihov treći piti svaki, mislim Cassie je na svoju četvrtu. Ponudili su mi jednom, ali sam odbio jer sam imao posla za napraviti i ne želim zaspati prerano.
Seksualna razgovoru zadržao na za nekoliko minuta i bio sam praveći se da ne primijetiti kad sam pogledala na Cassie vidjeti svoje noge malo razmaknute i fer gust regija bio je vidljiv na vrhu njezine noge. Ona nije nosio gaćice bilo! "Fuck", ja mislio to ja osobno, ne slušati ništa sad, ove djevojke su stvarno van igrati.
Nisam bila usredotočena ili slušanje blisko. "Kako o tome?, Sally, rekao je u upitan i nestašna ton. Nije registar sa mnom, pa je rekao opet, glasnije i uporan, "Pavao, kako o tome?
"Što?", Rekao sam: "Kako o tome što?"
"Pokaži nam veličinu 'kurac", rekla je, "S druge djevojke žele vidjeti ako to je istina."
"S.. Ssee ako je ono što je istina," Ja sam mucao, sada znajući da je moja snaga dobivši i izvan footy klubu i na opće susjedstvu, iako sam trebao to očekivati ​​kao Sally je od par nogometaša.
"Ja", ona je istaknuo i otišao na polako, "Sandy, Cass i Dena svi žele vidjeti na veličinu legendry 'kurac'."
Pogledao sam ih sve, sad željno čekaju da vide što ću napraviti. Morao sam brzo razmišljati, a ne neka moj branič dolje. Naravno, želio bih povući moj kurac iz pred lijepim seksi dame, ali ispred moje sestre? Ona mora imati onda osjetio da malo oklijevanja ili možda mogla čitati moje misli za Sally je rekao: "Ne brinite za mene Pavla, vidio sam ga prije, u stvari, ja sam gledao vas drkati ispred vaše računalo uzimajući trud svih na zaslonu, ali s druge djevojke zaista želite vidjeti vašu veliku prick "Fuck opet!" Mislio sam, sad ona je bila špijuniranje na mene kroz conjoining vrata;. je nema privatnost više? No, misao Sally gledanje mene mi je okrenut na to sam rekao "OK" i stao se ispred njih.
Imao sam staru majicu na te elastične sportske gaćice pristran sam izvukao na sići stepenicama. Ja uklonjena samo košulju, a zatim vanjski kratke hlače i pogledao ih sve ponovno. Sally svibanj imati ga vidio prije, ali ona je željno je nagnut prema naprijed u svom sjedalu i gleda ispred moje jocks jednako kao i od drugih djevojaka. Cassie je ruku na bedro joj s njom palac, mislim, ukazivanje joj maca gole, ali ona ne misli da je vidljiv. JA baciti moj palac unutar elastične moje jocks i promatrajući ih pažljivo, ja polako ih spustio. Dena pustiti mali izdisaju kao vrhu moje jocks dosegla glave moje i dalje zatišje kurac, skoro 6 "ispod baze, samo centimetar lijevo. Ja hesitated i Cassie pri hvatljiv ", dolaze na nam pokazati puno!" Tako su otišli dolje, pravo na kat i stajao sam tamo potpuno izložen i za neki razlog, čak i mislio sam bio jako okrenut na ovim egzibicionizam, bez erekcije .
Bilo je nekoliko malih primjedbe, ali velik u stasa. Cassie, uvijek podebljano jedan, a zatim je ustao od dnevni boravak i je došao preko na bliže izgled. Nisam odustati, ali kada je postignut i grabbed moje meke penis sam izdvajali natrag malo, ali je ona zahvatila malo teže i rekao da se druge djevojke "Gle ja ne mogu ni dobiti moje ruke desno oko nje, to je masivan ! "Pa s tim, mogao sam osjetiti poznati miješanjem u moje bokove, poznati puls desno duž moj kurac i val krvi sad teče slobodno u moj kurac.Cassie osjeća to i okrenuo prema meni i odmah mi je u usta, ona je htjela da ga dobijete u prije nego što sam bila potpuno tvrda, pa je mogao osjetiti moju član proširenje unutar njezina usta. Ona je krenuo ruku lagano gore i dolje moj penis i Sally, a Sandy je došao na pravo na bliže izgled. "Dopustite mi osjetiti", rekao je Sandy, ali je Sally ruke koji je zamijenio Cassie je na moj kurac. Da, moja sestra je držati moj kurac, dok je u još jednu djevojku u usta! Našao sam ga morao vjerovati, što se brzo pretvara život ne. Sally je trljanje gore i dolje moj osovina, za to je bio samo šef moj kurac u usta Cassie, moja uzbuđenje je bila potpuna, a druge dvije nestale inča sada je pronađeno. Pogledao sam na Sandy, koji je sada poništiti kravatu ular vrata na stražnjem dijelu vrata, ostavljajući ga i njezin prekrasan grudi pada besplatno. Ona cupped joj ruke ispod njih i stisnuo ih zajedno dira joj bradavice kao što je to učinila, čime sam bio gledajući u cjelini, vrijeme.Nisam protest kao ona također skliznula od onih vrlo vruće gaćice, uzimajući joj gaćice s njom istovremeno pa je ona stark naked ispred mene. Imao sam uvijek pitali što će ona izgledati gol i imao je često maštala o tome, ali nije mogao zamisliti joj lijepa kao ona je sad ispred mene.
Sandy zatim se preselio u i ukloniti Cassie usta od moj penis, Sally i uklanjanje njezine ruke u isto vrijeme. Sandy je otišao dolje na koljena ispred mene, stavio mi kurac između nje tits i vršiti pritisak na njega koji je tada počeo da se polako sama potisak između njih.Sally i Cassie su za sada također skidanja odjeće, ali je lijep i prilično sramežljivi Dena činilo, bio je samo sjedio na kauč gledajući i ispijajući piće na nju, sasvim hipnotiziran po cijeli prizor ispred sebe. Sally je došao iza mene i oko Sandy lagano me gurnuo unatrag sa Sally uzimajući najveći dio mase od iza. Ja upletena moje noge oko tako da sam mogao sjediti moj stražnjicu squarely na tepih, ali Sandy je neprestano me gura prema natrag dok sam ležao stan na leđima na podu. Sally zatim premještena naprijed na moje lice padaju joj maca na nju s rocking motion, ljubavi i činjenica da je radila tako preko njenog brata lice. Osjećao sam se jednom od djevojaka sjediti preko moje vrlo uspravno muževnost, i sama spustite ga. To je vrlo zbijeno stane i uzimajući pogled postrance, vidio sam Cassie klečeći kod mene pa pretpostavila sam da je Sandy sada sama brušenje na moj kurac. Glava je vrlo široka i ona moaned kao što je otišao u, Cassie dobivanje vrlo uzbuđen mogućnošću onoga što će doći. Sally, mom vrlo vlastiti sestra, je rekao: "Nemojte ga koristiti sve Sandy, osim nekih za druge!"
Sally sama gurnula na moje lice, tako da je moj jezik mogu istraživati ​​najdublje dijelove koje sam mogao doći. Ja praćka joj clitty i istraživali cijelu maca regiji, čak i lizanje joj sladak šupkom, na kojoj je dao jeza. Osjećao sam se Sandy dobiti off my prick i brzo Cassie se preselili na. Ona je bila puno teža nego Sandy i ona činilo mi stane puno lakše. Preselila gore i dolje i koristiti cijelom dužinom moje vratilo, uživajući u glavu dolaze i iz nje vaginalni otvor, ali to je bio dužina joj se sviđa najviše. Sally je zgrada do vrhunca na moje lice, ali, odjednom je prestala i dobio off, omogućujući vrlo sočan Sandy da sjedi na meni. Bio sam razočaran, moja sestra žele da dođu na moje lice.
Cassie je vlasništvo stvarno dobar provod na moj vratilo i njezina pokreta postao mnogo više inzistira sve dok ona uzviknuo tako glasno sam mislio susjedi će čuti "Ja sam cumming 'Ja sam cumming, oh fuuuuuck!", Rekla yelped. Sandy samo gurnula sama teže na moje lice koje se činilo da privremeno ugušiti moje potrebe da se sperma zajedno s Cassie. Cass sada opuštanje, slid off mene, netko drugi je dobio, a ja čuo Sally kaže uz smijeh, "U posljednja!" Ona mora imati moj kurac htjela za dugo vremena, vjerojatno jer gledajući me wank off. Ona nije činiti se to imati bilo koji problem s me jebu, a iako sam bio u početku neugodno, nisam imao vremena da se nastane na to kako mozak u moj kurac samo preuzeo. Sandy je sada uzimajući vrlo nasilna na moje lice kao moj jezik istražiti njezine unutarnje i vanjske regije. Imao sam latched na njoj clitty za neko vrijeme, ali sada samo praćka hauba naprijed i natrag sa svojim jezikom, povremeno ostavljajući ga lizati joj cijela maca s kraja na kraj. Ona gura teže težak da biste dobili više od mene, ali odjednom je samo prestao i dao svemogući tobolac koji je potresao njeno pravo kroz njeno tijelo, roktati pobjegla joj zatvorene usne i ona gura tako jako jednostavno nisam mogao pomaknuti svoje lice u svim i imao je pravi problema s disanjem. Ona je samo ležala tamo kratko vrijeme nakon tog trenutka, a Sally vrlo sporo gyrated na moj penis jednostavno uživanje osjećaj. Ona je latched na mene punu dubinu, nikada nisam mislio da je moguće mnogih pilića, ali moja sestra, nisam imao pojma. Sandy se preselili izvan moje lice, što je blagi reljef, ali onda sam otvorio oči da vidim mali crveni grm polako silazi nad mojim očima.
Koža oko ovog stidne Bush je tako bijela i glatka i noge su tanke, ali ne i koščate ili stark u svakom slučaju. Sam mogao vidjeti sve do njezine male tits, ukočeno strše iz grudi, vrlo ružičaste bradavice nije vidljivo nalaz razliku od areole i miješanje u jednu. Odmah sam bio uzbuđen to više nego bilo koje druge djevojke sisanče ili me jebu, jer je to Dena i ona jednostavno ne činiti se to uklopiti u aktivnosti. Nisam mislio da je bio idući da nam se pridruže, ali ona mora pravedan je dobio sooo hot sjedi tamo i morao da se pridruže u negdje. Ona je vrlo oprezno i ​​sama spušta na mene, a druge djevojke jednostavno gledali, ne govore ili radiš ništa osim Sally, još uvijek se ljulja na moj kurac, koji se nasmiješio i kimnuo joj u ohrabrenje.
JA zaglavi moj jezik u očekivanju, ali na prvi dodir, ona sama podiže brzo, samo izvan dosega opet. Nije mi se činilo vidljivo je učinio to prije, ali opet ona sama polako spušta na moje lice, ovaj put sama dopuštajući da uživate osjećaj na dodir mog jezika. Bio sam jako nježna, i jednostavno lizali vanjske usne i sve kroz nju stidne dlake. Ona se činilo da se opustite i uživali osjećaj, a Sally, primijetio sam bio samo uživanje osjećaj moj kurac pravo na samom dubinama njene vagine, uživajući otpor joj maca dao kraj moje ubod.Bila je bio jako spor i oprezan i nije stvarno Čini se da me jebu, ona je sama jebanje na moj kurac. Onda sam ga osjetio, ona stroži i gurnula dolje na mene, ja ne mislim da je htjela, ali to je bilo posve nenamjeran i ona ukrutiše joj cijelo tijelo dok pokušava da se pojavi opušteno, ali kuljati tekućine i topline oko baze moj penis i na moj pubes je ukupno dati.  Sex babe Žena mi je poznato kao moja sestra cijeli život je sperma na moj kurac.
Ležala je ondje neko vrijeme, još uvijek jednostavno uživanje u osjećaj i ja sam koncentriran na Dena opet. Sam nježno počela istraživati ​​sa svojim jezikom, samo na unutarnje usne i bio je jedva svjestan Sally uzimajući off my prick i netko drugi, Sandy čini uzimajući leđa. Sandy's maca je tighter nego što se činilo prije, ali je mnogo vlažnije tako da je naknadu, a gotovo buć, buć kao šef moje vratilo je otišao i iz njezina maca dok je obavijen mi svaki put kada je iznimno ugodno, očito da oba od nas. Kao što je moj jezik istražiti Dena's maca sve više i više ona postati više samopouzdanja i počeo da se presele malo, dobivanje pozicije na moje lice za povećanje joj zadovoljstvo. Ona nije ustuknuo mišića kad sam uzeo moj jezik desno oko joj magarca lizali i to nekoliko puta, pritom ga u malo svaki put, ali malo degustacija samo baby puder i sapun. Ja opet koncentrirana na nju maca, gurajući mi jezik desno u njezinu vaginu sada kao Sandy kretao brže samo na glavu moj penis. Kao što je moj jezik istraženi, osjećao sam se otpor, vrlo uske vagine sa ne punog otvaranja. Nisam siguran je li moj jezik nije bio dovoljno dugo, ali ja jednostavno ne mogu ga dobiti u što se tiče drugih djevojaka, mislim da sam imao djevica sjedi na moje lice. Sandy počele dolaziti i opet gura na moj penis opet osjetiti dužine. Sally se nasmijao, Cassie je rekao "jebati" opet i opet i moj mali dragulj, Dena, je disanje tako teška i gubi joj super na mom jako mokro lice i vrat. Ja još uvijek nije došlo međutim, ja sam ne siguran zašto sam bio potpuno uživanje u cjelini, stvar, Dena i djevojke uzbuđen me nema kraja, ali ja nisam došao, neobično za mene, jer ja sam obično nije tako trkač na duge staze. Dena završila svoj moćni orgazam na moje lice i ne baš mogao razumjeti zašto je držao me tako čvrsto s nogama kao što je to učinila, naizgled me prava vučenja u njoj maca i pojavila se prilično neugodno zbog njega, rolling off, daje mi jedan zadnji Pogledajte da maca okružen jarko crvene kovrče kao što je učinio.
Pa tamo sam bio, više nije bilo djevojke na mene, pa sam ustao s mojim uspravno "kurac", stoji ravno van i bobbing kao što sam to učinio. Ali oni nisu završili sa mnom još.Sally je rekao belligerently: "Pa, što ste to učinili prije nego što možete to učiniti opet!" Što je to? "Odgovorio sam, ne znam što je imao na umu. "Možete wank off ispred nas, a ja ću početi od vas sisa opet," bio je odgovor kao što je posegnuo i uhvatio moj kurac i staviti ravno u usta. Cassie je to vidio i dao malo cika, ali se preselio pod moj kurac i dok Sally usisan u glavu, ona lizali sve djevojke cum off my vratilo i prepone. To je već uzimajući previše za mene kao Sandy latched na jedan od mojih bradavica i ran njezin jezik čvrsto više i više ga se ljulja naprijed-natrag vrlo brzo. Dena nije ništa drugo nego gledati opet, ali ona je jedna od djevojaka na koljena sada u malom polukrugu ispred mene. Gledao sam je bezobrazan slatka ružičasta tits opet na ono čisto bijelu kožu i osjetila krv počinje teći u meni. To je bio idući u biti u ovom trenutku i mislim d babe se jebu a djevojke nekako osjetio da sam brzo je izgradnju prema njemu. Sjedili su leđa malo, ostavljajući me da zgrabite moje vratilo i početi pumpanje. Sally lijevo moj kurac prilično mokro sa slinom i ja sam također bio curi iz vrha. Moj hitnosti postao sve više i više dok mi noge savijene u koljenima, moj savijenim leđima i osjećao sam se hrpe sperma počinje gurati, pumpa kroz bazu mojih vratila i na posao naprijed prema izlazu na samom vrhu. Djevojke rado preselio je bliže, a zatim, s svemogući nalet jedan, ali veliki glob sperma je izbio iz moj kurac, hit Sally, na moje pravo, preko svoje vrhu usana i nosa, ali je nastavio da se slap preko Cassie pravo u oči. To nije to, naravno, i sa djevojkama squealing kao učenica, moj glavni teret i druga dva super spurts samo naprijed gushed dobivanje Sandy preko njene usne i bradu, više na Cassie's obraz i tits dok Dena, ovaj put u akciji , dobio brčkanje diljem joj lice. Upravo sam nastavio da ga ispumpati i djevojke okusio svježe sperma, moja sperma, neki koriste svoje jezike do njega i Cassie samo wiping off joj lice i tits sa dva prsta i ližući ih sve više, to gura u usta koliko kao što je mogla. Zatim je veliko iznenađenje, Dena jednostavno leant naprijed, uzeo moj kurac sada smanjuje rukom, stavite ga u usta i lizali i isisan ga na suhom.

Нема коментара:

Постави коментар