.

субота, 5. март 2011.

Seks babe


Moj suprug je izvan grada i vrtlari bili u dvorištu radi. JA je otišao vanjska strana to staklenika ubrati povrće.tamo je bio jedan čovjek tamo zalijevanje biljaka. on je bio vrlo atraktivan, besplatni licni oglasi a vidio sam ga bulji u moje velike grudi. Imao sam kratak nisko haljini izrezati sunce ne gaćice na moj i dugu plavu kosu je bila kovrčava i teče.ja pognut odabrati krastavac i sve odjednom sam ga osjetio iza mene. on je zurio u moje maca. Vidio sam u njegovim očima da je želio me jebati. on je posegnuo i počela milovati moj hard bradavice kroz moje haljine.ja gestured za njega da me slijedite k jednom od stolova.Oglasi babe
Gurnuo sve cvijeće off i mi pokupili i mene sjedio na stolu. siđe na ljubis me i nježno lizanje moja maca. ona osjeća nevjerojatna. Odmah sam postao mokro usisavanje. počeo je ukazivanje mene a ja sam bio uzimajući zabrinuti za njega da zajebavati mene. sam izvukao svoj veliki kurac van i počela ga sisati,licni oglasi ona trazi njega nis igranje sa svojim loptama. on mi je položio natrag na stol i umetnuti svoj ogroman kurac u mene. njegov penis je bio toliko velik i pustiti cika. vidjela sam kroz prozor da su neki od njegovih suradnika su gledali. on jebeno mi dobro i onda me prevrnuo na ruke i koljena i mi umetnuti opet jebu me doggy style. ovo osjećao još bolje, bio je puno bolje nego guzica moj muž.
On je pumpa mi je teško i ja počeo da se sperma baš kao što sam osjetio mu pucati svojim toplim opterećenja duboko u meni. smo oboje neka naglas stenje u extasy. Nakon što smo završili on zip oglas ona trazi njega svoju hlače i ode natrag u zalijevanje biljke. Ja izdvajali moje haljine natrag dolje i otišao na branje povrća, moja maca još uvijek kaplje mokri. kao što sam napustio stakleničkih drugih gardeners zurio i jedan zaista su me pratili u mojoj kuhinji ...

3 коментара: