.

четвртак, 3. март 2011.

Oglasi babe

To je smiješno u ne-smiješno  babe oglasi vrste načina kako jedna mala riječ može biti tako mnogo stvari i stvarati i zadovoljstva i boli. 

Osobno, ja radije magija, jedan trenutak da je tu, a sljedeće što je otišao. 

"Poljubi me brzo moje noge su poput mliječi!" ljubavni oglasi Srbija  Ja vam reći i prije riječi mliječ je out, vaše usne na moje i okus samo kao dobar kao što sam zamišljao što bi. 

Poljubac je savršen i premda sam možda ja osobno uvjeren da je, ako to nije, to jednostavno osjetio previše desno za wordsmith poput mene to opisati. 

Zvukovi koji me konzumira prije nekoliko trenutaka nestali su i svi Ja mogu čuti sada je pobjedio moje srce nervozan. (Bog osjećam bolesno), ali to je istina, dakle to mora biti, rekao je. 

Većina od nas imaju moć izabrati neke stvari danas, imamo snage da se odlučite tko smo datum, koji želimo govoriti svaki dan, koji će biti naši prijatelji za dugo vremena da dođu, i koji ćemo samo poziv stvari počinju ići krivo, postoji samo jedna stvar mi nemamo moć izbora i da je jedna stvar je najvažnija stvar od svih. 

Ja sam cinik danas, oglasi licni kontakt a ja bih samo tiho priznati sebi da sam luda za tobom, još bi znao, naravno, ali će to biti samo moje oči koje me izdao i možda bih prilijepiti za vas malo predugo nakon orgazma, ništa previše očigledan. 

Ne mogu ga nazvati ljubav čineći jer termin čini mi želite zagristi off moj vlastiti jezik, ne ipak žele da ga zovu "jebanje" ili jer je zajeb je jeftin, bilo koji dan u tjednu možete dobiti jedan i ostavlja gadan okus kao iz mamurluka jeftini boce crvene boje. 

Sam podmiriti za "Želim te", licni erotski oglasi  to je jednostavan, ali učinkovit! Vaš odgovor čini mi osmijeh "Možete me" vam reći, ali zaista ne mogu, a ne način na koji bih želio. To je magija zapamtiti i čarolija, iako je prekrasan, ja sam ne budala, to je samo privid, ona blijedi postati nešto fantastično iz jednom davno. 

Vaše ruke su hladne i dok ja ne mogu to osjetiti, kosa mi je mekana i topla na dodir. Vaš ga četkom iza uha, a ja zeznuti svoje lice s lopsided smiješiti kao što izgleda na mene gore u neposrednoj blizini. Ja ne mogu goli promatranje, a ja te opet ljubim, nazovite to distrakcija. 

Ja vas ljubim sve tako nježno i kako vam odgovoriti našim očima osmijeh jedni drugima, oni znaju! 

"Ja vam želim ja ti želim Želim vas osuditi ga!" Više i više u mojoj glavi to je sve što mogu čuti i kada sam vas jer ja nikada stvarno neće, ja još uvijek će vas želite, to je kako to treba raditi kada želite nekoga. Sjećate li se? 

Im 'počevši to izgledati usplahiren, gledam dolje na mene i moje grudi je snimljen na novu boju, samo znam da je znak uzbuđenja ili je to još uvijek mi se naivan? Upoznavanje druzenje
Ja gristi moje usne i pogledati na vas to je žuto svjetlo, a ja ne mogu čekati više, ne vidiš! 

Disem sve vas i kad sam uzdisati moj dah je klimav, s njim dolazi buku koju samo bih prepoznati ako ga čuli. Mrzim ovaj dio, ali sam trnce radi to je put prema samom dio mene želi da je tako loše da Vam u susret, to je izustiti prisile koja će uništiti ovu opciju ako moja velika usta nije već pobrinuti za to. 

Znam da je sirova, ali jebi stvar pravedan je otišao kroz prozor zajedno s nevinost sjećam iz jednom davno i sada želim vam toliko želim da to vrišti na vas dok ste upravo bi se ova žudnja zaustavi, sve dok imate nema izbora nego da me se kao da nikad nisam zamišljao.Neću vrištati, jer iako nisam sasvim prešao u potpuno društveno nesposobne, ali može li ga čuti? 

"Molim!", Kažem i sad mi izgleda jadno, rožnat, ali jadno, u tom trenutku znam da ću plakati kad uronite u mene, ja ću vas molim više i više ponovno, nećete znati što sam prosio za tako ćete zadržati oranje u mene više i više, teže i teže, i prosjačenja će se nastaviti, ona će postati više hitno tako da ćete se držati mene ljubazan dok smo dosegli razinu niste znali da postoji i onda ' ćete eksplodirati u mene, a ja ću biti sated Vaš užitak, a ne moj vlastiti. 

Možda ću plakati malo, ali ti ne bi znao. 

Sam stisnuti noge zajedno sada i vlage je sve želje. Još nisam zamisliti izgled na licu kad sam prvi poduzeti sve vas u grlu s više entuzijazma nego što ste mogli skupiti, ako ste bili u mogućnosti da zapravo to učiniti sami! 

Čim sam početak da zamislite izraz želite nositi dok gleda dolje na mene na koljena, ja početi također zamisliti izgled želite imati kada sam gledati preko mog ramena na vas na sve četiri, a vas molim da zajebavati moje magarac tvrdi, izgled zbunjenost koja bi me probudi kao što ste do najdublje od mene i ja rock natrag i naprijed u nastojanju da se više. Oglasi druzenje Pogled na vaše lice kada izgubite sebe kao što sam krik koji ja želim svoju ukusna sperma tamo! 

Ja sam s onu stranu riječi i sada kada stvarno ne mi lift na stol i sami voziti polako prema meni potrebno, stavite prst na moje usne i šutnja mene.  Seks babe 

Gledam tvoje lice kao što bi vaš prvi put u. 

Vi i dalje gledati kao što slajd unutra i van, držeći moje mišiće na vas svaki put i pitam se koliko više mogu šutjeti za. JA odlučio je da nam daju obje neke dodatne vizualne stimulacije, a ja sam proširila otvoriti tako da možemo vidjeti sokovi premaz nas oboje. Ja ne mogu odoljeti dodir, a zatim uzimajući moj prst na moje usne i sisa okus naše kombinaciji sokova. 

Zadovoljan s okusom, idem za drugi pomaže, ovaj put za vas. 

"Fuck!" Ja ne mogu držati usta zatvorena. "Jebi me jače!" Plačem, a već to zvuči kao optužbe. Ne trebate reći dva puta, ali ja i dalje molim, mi Znala sam da ću. 

Moje noge su preko ramena sad i svoj penis modrice moj cerviks kako si mi dati ono što želim. 

Ja previjati okolo kao poremećeni osoba ispod vas. To me savlada i ja predati osjećaj da raste sa svakim potiskom. 

Spreman pustiti ga, ja pustiti moje glave pasti na stranu. Ja fokus i eksplodirati iznutra. 

Sokovi od briznuti negdje nikad nisam vidio i grčeve zgrabite i puštanje u dobrodošlicu mahati sve dok vam postati paraliziran vlastitim eksplozije i ispuniti moj trbuh s vašim površan sjeme. 

Zamislimo sada je za potrebe priče da je jedan od nas kaže nešto smiješno, nešto slatko, ali ne tako slatko izaziva cringing. 

"ERM? Ja znam. " 

Kažem: "Jesam li spomenuo sam ti želiš?" I Vaš odgovor, također pogodno za stvarni život je

"Nije li već sam reći da bi me imati?" 

Нема коментара:

Постави коментар