.

четвртак, 10. март 2011.

Jebanje sa babama


Ive 'bio kroz sve terapije i sve stvari koje bi trebali napraviti ovu bol otići. To je pomoglo, erotski oglasi babe ali ja još uvijek osjećam polumrtva kao rezultat onoga što se dogodilo, i ne mogu pomoći, ali imaju stalan bolestan osjećaj u jamu mog želuca.
Većina seksualnog zlostavljanja da se dogodilo da mi je mjesto u crkvi.erotske price babe Moji roditelji su me odveli u crkvu jer sam se rodio, a zlostavljanje je započeo u crkvi, kada sam bio oko 5 godina. Postojao je čovjek koji tamo je pokrenuo / la me dira je "slučajno", o određenim dijelovima mog tijela, ali i dvije godine napredovala, to eskaliralo do njega mi je uzimanje u muškoj kupaonici ili neiskorišteni vrtić gdje bi mi oralni seks na njega.On bi briznuti bombona gel na njegov penis i recite mi da ga lizati off. Nakon nekog vremena sam počeo da znam točno što mu je izašao i kako sam ga mogao kontrolirati po ono što sam učinio s moje usne i jezik kad sam ga imao u mojim ustima. Nisam prosvjed nakon što neko vrijeme i ashamedly gledao prema naprijed kad bi mi trljati između mojih nogu dok sam imao orgazam. Budući da je stara 5-8 godina, naravno nisam znala šta je orgazam. To je napravio mene osjećaju dobro i stvarno stvarno prljavo i zlo. Nakon što je reći moja babe jebacina  bezbroj puta, zlostavljanje s njim napokon završila nakon što je ružan sukob s njim u crkvi.To nikada nije bio govorio opet. Mislio sam da sam prljav, krivim i sotonskom malo dijete koje je osuđen za pakao.Uspaljene kucke
U proljeće, kada sam bio 14, bio sam silovana i sodimized izvan istoj crkvi u blizini gradilišta za novi hram.Jedan od mladih lidera got me iz vida i popucali nakon što sam odbio da ga poljubi, ili neka me dodir. Kao što sam pobjegao, on me uhvatio, i sjećam jasno promjena u njegovo lice i oči. On me tući dok sam ležao na tlu. On me je odvukao do koljena, a završio je prisiljavanje njegov penis u usta. Borio sam se za dah i slučajno ga malo. On je izvukao iz mojih usta pogoditi mene sve više i sljedeća stvar koju sam znala da sam licem prema dolje na zemlju i on je bio na vrhu od mene. On je rekao da ako sam "malo kao pas, on će me jebati kao pas." Borila sam se, i zakleo se i rekao "molim bez" nekoliko puta, ali to nije učinio mnogo dobra.Budući da, ja sam stvarno bio ljut na sebe za bitak na taj način osuditi pristojno za govoreći: "molim" prije "ne". Povukao moje hlače i gaćice dolje i mogao sam osjetiti ga mumljajući i čuti ga teško disanje.Odjednom on prisiljen na mene annally. Nikad nisam osjećao bol kao da je od. Htjela sam vrištati, ali nisam mogao disati. Sjećam se degustacija krvi i prljavštine u mojim ustima, a pljuvanje to ispred mene. Sam izdržao njegov prvi zabode u mene, ali na drugi, ja sam se onesvijestila. Kad sam se probudio, bio sam na leđima, a on je između mojih nogu. Njegov penis nije bio u meni,jebati babe  ali sam mogao osjetiti prste među moje noge. Dospio sam dolje i uhvatio rukama i on izgleda uznemirila i dosegla do i udario glavom o tlo nekoliko puta. Prolazio sam out again. JA dont 'znati što sve što je učinio za mene dok sam bio onesvijestila. Kad sam se probudio, on mi je vukao na koljena od moje kose na zid crkve, što je vapnenac. Čudnovato dovoljno, JA sjećati se viđenje moje krvi sve preko njega, ja instinktivno sjetiti razmišljam kako loše ja sam htjela oprati moje krvi off zid u koji drugi. On je nekako proširila moje noge i osim mene gurnula gore na zidu. Nisam bio koherentan teško uopće u to vrijeme. Sam mogao osjetiti ga pokušavate gurnuti gore u meni opet. Bio je umoran, znojenje i teško disanje i zadržao mrmlja: "Ti jebeni kuja, your're strašna jebati." Njegova je glava na mojim grudima i sjećam se gleda dolje na njegov crne kose i krv curila iz usta i nos u njegov kosu, a ja neka moje tijelo ići šepati, izgledao daleko od onoga što je radio da mi do neba i dao dusu.

Нема коментара:

Постави коментар