.

петак, 22. јул 2011.

Oglasi licni babe

Sam bio grubo budi osjećaj žestoko i neprekidno
uzdrman. Kao što je moj um hazily plivao oko rubova svijesti, sam
postao svjestan trese je redovito i ritmičku. Osjećao sam se kao da mi
dah bio prisiljen iz mog tijela u kratkim nizovima. Isprva sam
bio na gubitku razumjeti zašto sam ležao na leđima i zašto sam
nije mogla micati rukama i nogama. Zatim Stark sjećanja na ono što je
dogodilo mi se u medicinskom centru došao poplave natrag i odjednom sam
shvatio da trese uzrokovana netko odskakanje gore i dolje
na vrhu mi je.

Moj penis je teško i bolno osjećao kao da je čvrsto se zavladala
po nešto toplo, mokrim i skliskim. Moja vizija polako izbrisani da se usredotočite
Julia na Horney je privlačna lica bobbing iznad mene. Njezina usta bila otvorena
i oči zatvorene, a ona izgledala zajapuren. Ja još uvijek činilo se da gol
i vezan moj wrists i ankles. Ali osjećao drugačije prije,
mekši sa svježe mirisa listova.

"Mislim da dolazi oko Julia", rekao je zabavljalo ženski glas.

Julia mi je dao daha osmijeh, ali je nastavila svoju odskakanje
pokreta i shvatio sam bila straddled preko mojih bedara s njom
suknja pričvršćen iznad njezinog struka. Moja glava bila je svojevrsni propped gore na
jastuk i ja mogao vidjeti svoje krute penis grubo klizna i izvan između
joj simetričan bedra. Njezina podvezica pojas i čarape vrhovima pružanje
odgovarajući okvir za erotske scene.

Medicinska sestra Susan je monoton glas došao na mene s jedne strane. "Žao nam je Tommy,
ste gledali tako slatko leži u vaš penis i dalje spremni za akciju
da mi jednostavno nije mogao odoljeti da drugi idu na vas. "

Okrenuo sam glavu prema smjeru njezin glas. Ona je stajala
uz krevet povlačenjem joj gaćice natrag i podešavanje joj čarape i
suknja, dok iza nje cerekajući Angela pričvršćena preostalih
tipke na prednjoj strani svoje odore.

Julia visio na moje ramenima dok je vozio gore i dolje moj vratilo,
dahtanje i oplakivanje nježno s radošću. Njezina pička se osjećao kao široka
baršun rukavica, gripozan moj penis čvrsto. Krevet počeo tresti
nasilno kao i ona mi je vozio sve brže i brže. Odjednom seksi
recepcionar grunted i njezina maca stegla oko moj penis, prskanje
vruće vaginalni sokovi cijelom vratila i na moje loptice. Divlje grčevi
joj zavladala i ja povika u bol kao što je iskopao svoje nokte u moju
ramena, a ona climaxed.

"O, Bože ... BOG! Sam ccuuuummiing ...!" ona squealed.

Cijelo moje tijelo 
deda trazi babu ukočilo u ukupnom erotske izdanju. Ja dahnu i grču 
i writhed kao što sam osjetio sam provala bespomoćno u njezinu vaginu vruće.

"Noooo! Noooo! Aaaggghhhh! Aaaaawwwwwww." Plakala sam se kao moj
loptice osjećali kao da su se čuvale suho stiskanje djelovanja
joj maca.

Ona je srušila na vrhu mene i nije potez za nekoliko minuta. Ona
snuggled protiv moje tijelo i zlostavljali nasmiješio blago.

"Mmmm! Ste jahanje samo dobiva bolje i bolje."

Ona je polako ustao iz kreveta i moj penis, još uvijek dug i težak, miljenče
iz među njezinim bedrima simetričan.

"To alprostadil još uvijek izgleda da se radi dobro," nasmiješio Susan kao
ona je zla vodio svoje nokte gore i dolje moj vratilo i dao mi
loptice škakljanjem.

Ja dahnu i flinched na njezin dodir. Moja montaža činilo tako
preosjetljivi. Shvatio sam moja kosa je bila vlažna kao da je nedavno
prati i moje lice i tijelo osjeća čist i svježe izbačen.

"Gdje sam ja?" Ja croaked.

"Uspjeli smo pokriti vas u deda trazi babu  i prokrijumčariti iz
medicinski centar ", rekao je Angela slatko.

Gledao sam po sobi, "Je li - je li to još uvijek nije medicinski centar
onda? "

"Ne", rekao je Susan, "to je Julijina kuća. Vi ste u svojoj spavaćoj sobi."

Ja gaped u iznenađenje.

"Da, mislili smo te će biti sigurniji ovdje", objasnio je Julia, povlačenjem
joj gaćice se tijekom svoje duge noge i vitak zaglađivanje dolje prednji
njezine suknje. "Nakon svega nismo mogli ste luta reći
svatko svoje avanture možemo? ", rekla namršti.

"S penis pun alprostadil, netko bi zapravo vjerujete da je Vaš
priča i da će učiniti naš ugled nije dobro na sve, "dodao je Susan
slatko,

"Ali, kada ćete me pusti?" Ja se izjasnio.

"Sve na vrijeme Tommy", rekao je cereći se sestri Susan, "U svakom slučaju
moramo čekati učinke alprostadil istrošiti. "

Gledao sam na moj čelika tvrde erekcije pokazuje čvrsto na strop i
stenjali. To sigurno nije dao najmanji dojam
usporavanje još. "Ali neću reći tko:" Ja sam se izjasnio nadam se.

Medicinska sestra Susan donio joj lijepo lice dolje u blizini rudnika. "Slušaj
Tommy ", rekla cooed tiho," Mi smo uživali vozeći svoj mladi hard penis
toliko da smo odlučili da vas ovdje, a vi koristite za naše
zadovoljstvo dok alprostadil nosi off. "Ona mi je dao svjetlo poljubac na
usne. "Čak i 
deda trazi babu onda mi samo može osjećati kao što vam daje neke više 
produžiti našu zabavu ", smijala se zlo.

"Face to Tommy," nasmiješio Angela, "Ti si idući u biti naš zatočeništvu
boy-igračka za neko vrijeme. "

Jednostavno se nisam mogao vjerovati što se događa u meni. Do medicinske sestre Susan
i Angela je dobio svoje lascivne ruke na mene, nisam imao mnogo u
način bilo seksualno iskustvo na svim (barem ne sa stvarnim
ženski) Sada ostvarenje polako je svitanje koje sam bio
oteli i više puta R * ped tri lascivne žene. Vi svibanj
mislim to je svaki hrabar muškarac je fantazija, ali sada je to bila moja
stvarnosti, i stvarnosti ima naviku okreće neugodna.

Tri žene dalje se zabavlja trčanje svoje ruke nad
moja golotinja za neko vrijeme, osobito obraćajući pozornost na moj penis i
loptice. Osjećao sam se vrlo 
deda trazi babu za sex  slaba iz spavanja droga i sve moje prethodne 
napora. Ja sigurno nisu imali snage da se odupre kao što su
fondled moje loptice i pumpa moj penis.

"Samo da djevojke", rekao je sestri Susan pažljivo, "mi smo u našoj
posjed što svaka žena sanja, krajnji djevojka-igračku. Nema više
pojedinačno barovi, nema rizika od bolesti, bez nesporazuma, bez neželjenih
djece, ne skupa vjenčanja, nema neugodan odnosa, ne
opredjeljenje. Savršen mladi mužjak zarobljenik veze s kao što želite.

"S savršeno tijelo za žene u sebi užitak," nasmiješio Julia.

"I Alprostadil da bi ga lijepo i teško, bez obzira koliko puta je on
se koristi ", dodao je sestra Susan, svoje duge prste sebi pakiranje
oko moje penis i nježno milovati.

"Uuuunnnhhh ... Molimo ...!" Ja pomiješano. "Ja ... mi ... oooooohhhhhh
... "

"Bolje biti oprezan Sue", upozorio je Julia, smijeh ", ili ćete ga napraviti
provala cijelom listove. "

"Čini sramota da ga zadrži samo za sebe", razmišlja Susan, oči su joj
tren.
"Zašto - ti sugeriraju da ga iznajmiti ili nešto?" dahnu Angela
nevjericom.

"Pa - zašto ne" namršti Susan. "Možemo ga zadržati ovdje Julia i
naplatiti po satu za njegovo korištenje. JA kladiti se ima puno žena iz
ima tko će platiti puno da se cijeli sat sirovina nesputano seksa
s Tommy ovdje. "

Otvorio sam usta u znak prosvjeda, najsexi babe ali Julia stigli prvi.

"Ja ne mislim da sam previše ljut na tu ideju", rekao je Julia čvrsto. "Sjeti se
Imam dvije kćeri moje razmišljati o tome. Znam da su samo 12 i
13 godina, ali mislim da čak i oni mogu dobiti znatiželjan o nizu
čudno žena prebacivanje trupa i iz kuće u pratnji puno
squeals i gasps na katu. "

"Hmmmm, možda ste dobili točku tamo", rekao je Susan frowning.

"Mi također moramo razmišljati o tome gdje je došao iz", dodao je Julia.
"Netko je dužan da obavijesti mu nedostaje ako bi ga predugo."

Medicinska sestra Susan namršti vragolasto. "Ne brinite, ja sam već poduzete
brigu o tome. Što se tiče Miss Mountjoy u dvoranama je u pitanju Tommy
ovdje je sam volontirala za novi stil medicinske terapije i
bit će u našu skrb za najsexi babe nekoliko tjedana da se sperma. "

Soba s eksplodirala visok ženski smijeh.

"Wow - neka terapija" chortled Angela, amaterski snimci jebacina "Nadam se on može držati korak
preko cumming tjedana. "

Opet žene gotovo pao oko smijeha. Razmjena nepristojan
primjedbe i dalje od jedne do druge uz puno
malo prikrivene reference na muško dijelova tijela i seksualne funkcije.
Nepotrebno je reći da nisam vidio smiješno stranu na sve.

Angela dabbed na suze veselja trčanje niz njezine obraze. "Pa,"
rekla je u više ozbiljnim tonom glasa. "Kako o održavanju ga ovdje
samo za našu osobnu uporabu i uzimajući ga negdje drugdje kad smo najam
mu se? "

"Wow, da to mogu raditi", rekao je Susan oduševljeno.

"I zapamtite da ćete biti u mogućnosti da ga koristiti za svoj vrlo osobni
potrebe svake noći Julija ", dodao je Angela temptingly.

Julia oči proširio kao mlada medicinska sestra prijedlog potonuo kuće. "Pa,
Ne znam ... ", rekla je neodlučno.

"Prošlo je dosta vremena od vaše ne-dobar muž pobjegla s
da je tajnik njegove. "nastavio je Susan nemilosrdno." Molim vas da
mogao vjerojatno koristiti neke sirovine, redoviti seks svake večeri - desno "

Okrugao recepcionar vidljivo je slabljenje. "Pa ja pretpostavljam -
oh, u redu ", rekla je s konačnog slijeganje njezina ramena." Ali ja mogu
ga otkazati bilo koje vrijeme mi se sviđa - ne mogu "?

"Naravno da mogu", rekao je najsexi babe  Susan uvjerljivo ", a mi ćemo osigurati
imate dovoljno opskrbu Alprostadil kapsula u 
amaterski snimci jebacina slučaju da želite - 
ER -. produžiti svoj užitak "Došlo je zli sjaj u oku joj kao
dala moj kurac drugi stisnuti.

Žene se smijali ponovno. Nisam kao način na koji ovaj razgovor
ide na sve.

"B-ali ti je rekao da će Pusti me", ja protestirali.

"Da, ali je bilo teensy-weensy promjenu plana," nasmiješio Angela
milovanje moje loptice. "Mi ćemo vas pustiti da idete - na kraju, ali imamo nekoliko
više koristi za prvi put. "

"Samo da Tommy" cooed sestri Susan nježno. "Puno seksi žena
čekanje u redu do vijak svoj mozak van - svakog mladog čovjeka mokri san
zar ne? "

Pokušala sam im reći da su snovi su vrlo različite kotlić riba
stvarnosti. Također sam pokušao im reći da se veže dolje dok se
snažno i opetovano r * ped nije bila moja ideja zdrav seksualni
odnos. Ali nisu se htjeti slušati. Bio sam više
manje ignorirati kao što su bustled po sobi, sami čišćenje.

Susan unfastened Velcro trake drži mi zapešća i gležnjeva
krevet okvir.
amaterski snimci jebacina Ona osjećala tako dobro da bi mogli sjesti i protrljati neki 
cirkulaciju vratiti u moj bolan udovi. Žena je provalio u uklapa u
smijući na očima moj penis viri iz lewdly pod pravim kutom
mom golo tijelo.

Julia je donio nešto hrane iz dole i postavi ga na mali stol
i ja odjednom shvatila da sam jako gladan. Počeo sam da ih žderu hranu
s užitkom i moju pozornost pa je usredotočena na obrok sam skoro
zaboravio o mom nevolje. Kad sam je jeo moju ispuniti, primijetio sam
žene su nestali. Osjećaj olakšanja osjetio sam bio gotovo opipljiv. Za
prvi put sam bio u mogućnosti da odvojite nekoliko trenutaka da pogledate oko moje
zatvora.

To je bio largish spavaća soba s bračnim krevetom protiv jedan zid i dva
vrata na suprotnim stranama. Nije bilo prozora. Soba je bila
ukusno ukrašene cvjetati pozadinu najsexi babe  i ružičaste zavjese s
podudaranje posteljina. Tepih je također ružičasta, iako je tamnija. Tamo
je mala toaletni stol s ogledalom na jednoj strani sobe i
ormar s druge strane. D'Kor je očito bio ženski, pojačana
suptilno, ali sparan parfem koji prožimaju sve.

Pokušao sam jednom na vrata, ali to je očito čvrsto zaključana. Drugi
Vrata su se otvorila 
babe za upoznavanje otkriti male na-suite kupaonica i sam odjednom 
svjesni hitne potrebe za odgovor na poziv prirode. I naglo
shvatio da je moj penis pala natrag u svoje normalne šepati stanje i mi
moaned s olakšanjem kao što sam ispraznio mjehur mi je prvi put od kada sam
snimanje. Koliko dugo prije je to bilo? Nemam pojma.

Sat na noćnom ormariću registrirani 4-30, ali nisam imao ni na koji način
reći da li da je AM ili PM. U nadi da će pronaći nešto za pokrivanje
moja golotinja, proveo sam nekoliko minuta prolazi kroz ormar, a
ladice u toaletni stol. Sve amaterski snimci jebacina to sam pronašao je ženstvena odjeća. Moj
penis je blagi grč kao što sam pregledao uredno presavijeni gomile
gaćice, grudnjake i čarape. Nema tajice. Ova žena je očito volio
nositi seksi donje rublje. Ormar najsexi babe  bio pun suknje, haljine i
bluze, ali ništa ne bih mogao nositi, osim ako sam želio biti u zabludi za
transvestit.

Ja Contenting by wrapping ručnikom babe za upoznavanje oko mog struka, iznenada sam osjetio
jako umoran i indeksirao preko krevet.

U vrlo kratkom vremenu, bio sam zaspao tvrdim snom.

Нема коментара:

Постави коментар