.

понедељак, 27. јун 2011.

Erotske price baba

Moje ime je James, a moje ime je ljubitelje Gail. Ona i moja baba smo dobri prijatelji i počeli smo je zamjene supružnici prije dvadeset godina. Zamjene zaustavljen, ali Gail i nastavio sam naš odnos pun pare i to je jedan od naših najtoplijeg priče. Gail je 5'6 "i puni podoba sexi baba . Ona je dugo teče blondish kosu i vrlo senzualne usne. Ona me podsjeća na Jayne Mansfield. Njezina tits su ogromni, vjerojatno 36DD. Upoznali smo se jedno ljeto jutro u prekrasnom hotelu na obali Jersey. Bilo je oko 10:30, a stol službenik rekao je naš boravak nije bio spreman toliko Sjedili smo u moj auto i poljubio, a fondled jedni druge ' karanje baba uzimajući stvarne uspaljen. Mi smo otišli natrag u hotel u 11:30 sati, a soba je još uvijek nije spreman pa smo otišli u bar za piće. Mislim da je stol službenik je samo razbijanje naše kotleta jer je znala smo napaljeni. Sjedili smo u baru i imao neke vino. Gail nagnuo bliže i počeo trljati svoje bedra do moj penis mi govori da ona nije mogla čekati da me je u usta. Nepotrebno je reći da sam bio poprsje iz moje hlače. 

Bila je vrlo znatiželjan o tome što je u mojoj velika torba, a ja joj rekla da je to samo neke igračke koje stvarno dobila motor ide. Nakon tri vina Vratio sam se u stol i napokon je dobio ključ od sobe. Vratio sam se u bar i dobio Gail i hodali smo kroz predvorju ići na našoj sobi i vidio sam dva stola službenika smijući na udubljenje u moje hlače. Nisam briga jer sam bio idući u imati više zabave od njih. Mi mauled jedni druge u dizalo znajući da bi mogao gledati na fotoaparatu u dizalo. Mi je dobio u sobi na 3. katu i otišao u. sobi je bio ogroman sa bračnim krevetom i prostor dnevnog boravka s velikim kliznim vratima prema marini. Ja stavio velika torba na krevet i Gail otišao u kupaonicu da osvježiti. Došla je iz kupaonice s tri tipke majicu otvoriti prikazuje off joj ogromne dekoltea i nastavila trljati moj penis kroz moje hlače. 

Ja polako otvorio mi velika torba i izvadio jebacina baba veliki bocu vina koje sam otvorio i izlio nas oboje još jedno piće. Ona je uzimajući malo buzzed i uzimajući sve više i više uspaljen. Tada sam joj rekla da je u pritvoru, a jer je prostituciju i traženja bi trebala biti stripsearched i ja bi trebala provjeriti svaki otvor koristeći moj jezik, penis i razne igračke. Zatim sam počela ukloniti moje igračke. Prva stvar je povez preko očiju koji joj zaintrigirala. Sljedeća stavka je par lisica i neke uže koje ju je masirati joj tits. I onda uklonjena mala lopta geg, ako je bila da se glasno. Onda je došao veslo što sam rekla je za magarca, ako je ona loša ili dobra. Ja ne znam je li dobro ili loše znači dobar način loše. Onda je došao jestivo KY mazivo za nju sladak stražnjica. Tada sam izvadio škare i britve i krema za brijanje. Izgledala je zbunjen, ali uzimajući hornier svake minute. Tada sam izvadio tri dildo. Jedan je od 7 'dug i mršav poput olovke i rebrasti, a drugi je također 7', ali deblji poput C baterija, a zadnje živopisne penis sa vibratorom klitoris i golicač. I na kraju tu je stražnjica utikač. Sam bio idući u imati polje dan s njom stražnjica jer je jako analni.

Rekla sam joj da ustane i lice mi je i ogledalo i rekao joj nije mogla dirajte me. Ja uklonjena moju košulju i hlače i ostavio moje oskudno bikini gaćice na. Mogla bi reći da sam stvarno uzbuđen, a ja joj ukloniti moje gaćice s usta, ali ona nije mogla sisati me još. Ona me okrenuo i malo vrhu moje gaćice, te ih izdvajali oko moje ankles. Ona je tada mi je pognut i jezika moj šupak. Rekla sam joj da ustane i stavi joj ruke iza leđa i sam je lisicama. Tada sam staviti povez za oči na. Tada sam izvadio zadnji igračka "kamere i uključen. Nisam htio da znam o ovom još. 
Zatim sam raskopčala bluzu i neka ga objesiti oko manžetama. Ona je skliznuo off joj visoke pete jebi me dok sam joj traperice raspakirali te ih spustio i ona sexily baba se jebe u guzicu  izišao iz njih. Zatim sam je stavila natrag na petama joj savršeno naglašava noge i stražnjica. Ona je bila do njezine crne Lacy seksi grudnjak i gaćice oskudno. Pao sam ovdje ogroman tits kroz slab materijal i bradavice su hard rock. Okrenuo sam se joj bočno i undid jednom zavezati pustiti bluzu pada slobodno i njezin recuffed. I onda skliznuo moje lijeve strane dolje ispred nje bikini i moja desna ruka niz leđa. Ja skliznuo moj srednji prst joj vlažna maca i moja desna joj naborano dupe. Nakon što je igrao za nekoliko minuta sam uklonio moje prste i pusti joj sisati oboje. Zatim sam dobio škare i neka joj to osjetiti na prsima. Zatim sam izvukao obična tkanina grudnjak off joj lijevo sjenica i izrezati rupa u njoj izlažu joj zategnut bradavice i nije isto joj desno sjenica. Tada sam izrezati rupu na to da joj mokro Bush out i skliznuo mi dugi jezik uz nju klitoris. I onda snipped joj vrh grudnjak trake i na sredini grudnjak izlažu joj ogromne DDS. Njezina areole su oko 2 inča te naći i bradavice su kao brisač savjete. Sam podigao joj ogroman tits za pretraživanje ispod za krijumčarenje. Otkrio sam ništa. Ja usisan i stegnut ih do ona nije mogla stajati više. Zatim sam uzeo škare i rez gaćice desno dolje u sredini prošlosti joj maca, između njezine noge i do pukotine na magarca. Off pala gaćice joj izlažu u svim golu slave s lijepo ukrašene maca naglasili usne. Rekao sam joj za širenje joj noge dok sam goluba između tih usana i grickaju na njezin klitoris dok je imala prvi orgazam. Bila je potpuno mokra i vrištanje. 

I onda joj je dovela do klizna vrata prema marini. Bilo je momak i cura čišćenje velike barke oko 50 metara. Stajala sam Gail ispred vrata i otvorila rolete. Mislim da je znao što radim, a to joj još više uzbuđen. Ona je pitao ako bilo tko jebacina baba video  mogao vidjeti, a ja rekla ne koja je bila istina, jer par nije nas vidio još. Tada sam dobio iza nje i pokrivene joj tits sa jednom rukom i njezin kaplje maca sa mojim drugim. Gvido je prvi obavijesti i šapnuo djevojci, a da su lažno ne primijetiti, a zatim je otišao u brod. Mogao sam vidjeti ih vire iz jedne od portholes. Rekao sam Gail mislio sam seksi par je gleda. I onda pao rukama kako bi mogli pregledati Gail u svim golotinju. Onda sam joj rekla da okrenuti bočno i dobiti na koljenima. I onda je uzeo moj penis i tickled joj tits, a zatim staviti vrh blizu usta i rekao joj da ga pronaći. Bilo je to kao bobbing za penis, ali sam na kraju popustila i neka joj sisati s osvetom. Ja izdvajali joj glavu na moj penis dok sam bio na leđa joj grlo, a zatim joj je rekao da proguta. Ona je to učinio dva puta, a mi proguta do baze. I onda pumped usta na pet minuta dok sam eksplodirala dolje joj grlo. Onda sam odustala da je par na brodu i oni odstupiti natrag. Tada sam zatvorena sjenila. 

Uzeo sam Gail na stražnju kauč i njezin pognut pa joj je lice bilo gdje bi sjediti i napravio joj širiti njezine noge kao širok kao što je mogao. I onda cupped joj lijepo dupe i širiti njezine obraze široko dok ga povrijediti. I izlio neke od mojih vina dolje joj pukotine i lizali off. Tada sam izlio više vina i zaglavi moj jezik joj dupe koliko sam mogao. Bila je oplakivanje tako glasno sam joj gagged s loptom geg. Tada sam lubed joj dupe s KY žele i dobio tanak dildo i zadirkivali magarca, a zatim ga zabili sve u. Bila je zapomaganje s ugodno boli i htio više. Zatim sam uzeo veći rebrasta dildo i to isto i ona moaned još više pa sam otišao na prednji dio kauča i ukloniti seks sa babama  loptu geg i gurnula moj penis u usta dok sam bijesno je pumpanje joj dupe. Ona je doista oplakivanje sada tako da sam uzeo veslo i ukus. Dao sam joj četiri dobre whacks na svakom obrazu dok su male crvene i zaustavio. Ona mi je sisa bijesno prosio za više. I onda joj je ležala na kauču bočno tako da sam mogao igrati sa svakim rupu. Tada sam uzeo vibracijskog vibrator i pala u njoj pizda i to uključen. Tako da sam bio s mojim penis u usta i svakoj ruci rade dildo u magarca i pička. Bio sam toliko uključen da sam uzeo veslo i udaren joj dupe nešto više. Rekao sam joj sam o da se sperma i tako je ona pa sam joj klitoris vibrira dok je došla kao grom, a ja izvukao iz usta i bacio ju na obali kauč i opet staviti moj ogroman lupanje pijetao na vrhu njezine magarca i staviti vrh rezervirati i onda polako gurnuo u dok sam bio loptice duboko u magarca. Ja bi vam moj kurac je samo 6 'duge kad teško, ali 7' okolo, tako bi to mogao biti problem za neke djevojke, ali ne i Gail. Ona bucked kao mazga kao što sam bio pumpanje i sam došao litara u njezinu stražnjicu. Ja izvukao kao što smo bili oboje proveli. Hodao sam okolo kauča i staviti moj penis u usta kako bi mogla dobiti posljednjih kapi sperma. Ona je isisan kao prvak 'ona je najbolja guzica znam. 

Zatim sam joj stajala pred klizna vrata i ponovno otvorila rolete. Drugi par je upravo sjedio na pramcu ručak i gleda gore na prozoru. Gail je stajao sasvim gol sa mnom iza nje kao što sam fondled joj tits. Ona je od mene zgrabio za penis i bio mi je stajati pokraj nje i okrenuo mi se lice. Ona je pognut i pokazao magarca na ovaj par, a mi skliznula u usta i mene isisan teško ponovno. Mi okrenuo postrance kao što sam zaglavi moj penis između joj ogroman tits i jebeno ih dok bobbed na moj tipku. Mi smo gledali na par jer su stajali pljeskali i vikao, ako bi mogli da nam se pridružite. Pitao sam Gail i ona je klimnula glavom da kao ona nastavila sisati na moj čudovište. Otvorio sam prozor i rekao im da dođu do 301. 

Kao što vjerojatno možete reći da je do sada Gail i ja smo perverzni i ljubav seks jedni s drugima i drugim ljudima. Zatim sam vodio Gail za stol stolicu i vezan noge na stolac noge i ruke sa strane i pokriva joj tits i maca u ručnik i omotan ručnik oko  seks sa babama sebe i željno očekivani našim novim prijateljima. Oni su pokucali na vrata oko pet minuta. Njihova imena su Bill i Marije i ispostavilo se da je radio za hotele marine. Bio je oko 5'10 ', zgodan i dobro građen. Marija je 5'8 "i vrlo lijepo s sportašima tijelo. Njezina tits su ne kao velika kao Gail, ali je nisam skrbi. 

Ja ih pozdravio u sobu te ih upoznao s Gail, koji je obličje vrlo ranjiva vezan za stolicu. Rekao sam im jer su oboje vidio nas gole da je sada vrijeme za njih da se svuku. Bill nije bio stidljiv i Marija je bila malo više stidljiv. On je skinuo majicu i kratke hlače u oko dvije sekunde. Zatim je polako skinuo bokserice. Bio je dobro obješen, a ne teško, ali još uvijek sam mogao reći na način Gail ga pogledala da nije mogao čekati da mu udarac. Marija uklonjen bluzu otkriti vrlo seksi push up grudnjak i onda joj gaćice da pokazuju podudaranja crna bič. Bill je otišao preko i unhooked grudnjak da bi se otkrilo dvoje savršeno okrugle grudi s tamnim bradavicama. On je zatim ripped off joj bič pokazati joj dlakav nasipom. Hodao sam preko Marije i poljubio nježno dok puštanja krvi njezine grudi. Moj ručnik otpala i počela polako moždanog udara moj penis s jedne strane i Bill je s druge strane. Moja lijeva ruka je otišao među njezine noge na prst joj mokro maca i Bill je ukazivanje joj dupe. Gail sada je molio da se u akciju. Mi smo svi hodali preko Gail i uklonjen joj ručnik. Bill je sada uspravno pa je straddled stolicu i gurnuo muškosti u usta dok je Marija golub između nogu jesti joj maca. Imam iza Marije i širiti njezine noge i polako umetnuta moj penis u njezinu drhti pička. Svatko je oplakivanje i uzdisaje. Mi smo tada odlučili igrati igru. Mi razriješen Gail i imao obje djevojke sjede na kauču sa svojim nogama širiti širok. Mi smo tada poveze i od njih i James i ja naizmjence jesti njihove pussies vidjeti ako oni mogu pogoditi tko je tko jede što pička. Bio sam lizanje Marija dok je došla i rekla mi pogodili. Gail nije mogao reći tko joj je jede i ona držati na Cumming. Onda se okrenusmo stolova i stao ispred svake žene s našim dicks flopping. Ja zadirkivali Marijinih usana s mojim gomoljasti savjet i dobio mokro joj pička sretan sa maca sok. Oba potpuno gola komadi sjedio s ustima postoje otvorene čeka hotdog džem. Ja polako gurnuo moj veliki kurac u Gail usta kao ona slurped gore i dolje moj vratilo. Nakon gulping neko vrijeme, ona je prestala i rekao "Bok James '. Ona zna joj čovjek penis. Onda sam postavljene moj hard penis na Marijinu lijevo sjenica i zadirkivali joj bradavice. Ona nije znala čiji je penis bio. Tada sam zadirkivali njezino pravo bradavice i ona još uvijek ne zna. Mi smo tada imali cure leže jedni uz druge i učiniti '69 '. Nakon što su slurping svaki drugi sokovi za neko vrijeme smo ih spooned s hard rock cocks. Naši cocks su otprilike iste dužine, iako sam malo girthier i ja skliznula moj loš dečko u Marijinoj mokrim pička kao James jebeno Gail-a. Oni su bili tako napaljeni da nisu znali tko je bio jebeni mokro pussies svoje. Pogodite što se moja kamera je još uvijek na i nitko nije primijetio. 

Tada sam najavio 'Analni'. Imali smo oboje goli seksi babe stajati i klečati na krevet i mjesto njihova lica na jastucima pa je njihov magaradi je bilo u našoj milosti.Uzeli smo KY žele i lubed svoje slatke magarce, a zatim polako James ušao Gail je naborano šupak i onda sam staviti moj velik savjet u Marijinu magarca i polako ušao u njezin tajni skrivanje. Trebalo je neko vrijeme za magarca je mišićima da se opuste, ali kad je to bilo glatko kao siik. Kad sam bila skroz u moje loptice su udarali joj maca tako da se ona ih fondled dok ne boli pa sam joj četiri smacks na svakom obrazu. James i ja došla zajedno i on je izvukao van i došli u cijelom Gail dupe. Ja izvukao i uzeo Mariju za kosu i napravio joj lizati Jamesa sperma od Gail dupe, a zatim i djevojke zagrli i poljubi strastveno. Oni su tada nam je rekao da želi da se zabavite s nama. Imali su nas lice jedni druge kao što su klekne uz nas. Oni su nas jezika od strane do smo bili teško ponovno. Oni su nam seks sa babama  rekli da se naš desnoj ruci i moždanog udara jedni druge. Nikada nisam imao drugi dečki penis u ruci te je nerado kao što je bio James. Rekli su nam da nas ne bi opet sisati ako nismo što smo bili rekli. Tako sam posegnuo i uhvatio Billa penis kao što je on učinio mina, a mi pomiluje jedni druge "bilo je čudno, ali nije tako loše. Ona osjeća smiješno sa dečki ruku na moj kurac. Rekli su nam da se naš lijeve ruke i svaki drugi milovati lopte. Rekli su nam da do zavoja iznad dok milovati i lubed naše magarce. Gail je velika rebrasta dildo i vibrator i Marija ih zabili u svoje magarce i imao svoj put s nama. Vibrator je pumpanje moje prostate i osjećao sam se kao da ću sperma. Oni smacked svoje magarce teško svojim rukama i da nam željeli sperma. Mi Pomilovala jedni na druge i došli zajedno sve više svaki drugi dicks.Djevojke tada lizali sve cum off. To je definitivno drugačije iskustvo. 

Bill i ja smo vrsta sretni što možemo sperma oko 5 puta u 2 sata. Mi smo tada imali Gail ležao spreadeagled na krevetu, a ja pokrivena joj grm s krema za brijanje.Tada Bill je britva za brijanje i počeo joj prepone kao što sam počeo lizati i sisati njezine tvrde bradavice. Dok sam bio sisa Marija proždire moj kurac u usta i preselio joj usne gore i dolje sa ferociousness i stavljanjem moje loptice u usta i zuji. Čim Gail je maca čisto je obrijao Bill golub na njoj i lizali klitoris dok ona zadrhtao. Tada je moj red da se obrije Marije dlakav bush. Počela sam i brijanje sredini usne i izlažući joj klitoris i onda sam obrija joj maca i magarca. Bilo je vrlo erotičan i Marija je još uvijek sisa moj penis dok je Bill je sjedio na Marijinu licu i ona ga je isisan off. Mi smo bili tamo leži sva znojna s tim pljesniv miris seksa prožima sobi. Mi smo rekli Bill i Marija o našem problemu provjere i oni htjeli imati neki zabava sa stola djevojku koja im je vrlo dobro znao i bio je imenovan Christy.Bill je također bio njezin jebeni. Zvali su ju mobitel i rekao joj da izađe na pristanište i poziv Jamesa mobitela. Mi smo svi stajali po kliznim vratima mužjak goli s našim prstima sondiranje djevojke te ih milovati nas. Christy izašao na pristanište i zove James. Mi smo joj rekli da se okrene i pogledati. Bila je šokirana u očima svih nas potpuno gol. Mi smo tada rekli djevojke da se na koljena i da nam sisati off, dok Christy je fotografiranje s njom mobitel. Nismo skrbi. Pitali smo, ako je htjela da nam se pridruže, a ona je sigurno. 

Christy je dobio do mjesta u oko 2 minute, a mi neka djevojčica odgovor vrata zamotan u ručnike. Bila je oko 5'5 "i imali veliko tijelo. Bill i ja hodio putem joj u gol i cupped njezine grudi. Zatim smo počeli polako ukloniti odjeću, prvi njezin prsluk zatim bluzu. Imala je veliki okrugli tits u seksi ružičastoj grudnjak. Bill skinula suknju da bi se otkrilo seksi bikini gaćice. Djevojke ukloniti svoje ručnike i SAT na kraju kreveta ljubljenje i milovanje jedni druge. Ja unhooked grudnjak s prednje i njezin boobs samo odskočiti van. Ona je najslađi mali bradavice koje su bile vrlo suckable. Bill povukao gaćice prema dolje da bi se otkrilo joj pička slijetanje strip. Mi smo ju bacio na krevet, a ja spreadeagled održao ruke i Bill noge. Gail i Marija i golubica na nju zauzme i dvostruko njezina jezika kao što sam bio štipanje joj bradavice.Bill neka nogu ide i počeo jebeni Gail i Marije svoje magarce izmjenične između dva. Christy je molio za moj kurac i ja pala između njene usne i zabili u njezinu grlu do ona gagged. Ona je stručnjak headgiver i znao kako se koriste njezin jezik. Bio sam o da se sperma i izvukao van i poprskati moje jism diljem joj lice kao što je vrištala je bila Cumming. Bill nego okrenuo Christy nad i njezina ušao sa stražnje strane kao ona nastavila sisati posljednji ljubavi sok od moj penis. Gail i Marija su bili uz nas 69ing jedni druge. Nakon što je Bill došao u Christy je pička mi sve srušila u hrpi. I onda je Krist preko kauč i njezin pognut i lubed joj dupe. Sam tada imao Gail pognuti se kauč na moje lijeve i Marija na desnoj lubing svoje magarce također. Stavio sam vibriranje dildo up Christy je maca i moj lupanje pijetao u magarca. Stavio sam stražnjica je plug-in Gail dupe i guste 7 'dildo u Marijinoj dupe dok je Bill otišao oko kauču i imala ih je sve sisa njegov penis. Bio sam u pogonu sa svojim pijetao i moje ruke do druge dvije djevojke pušaka i igrati sa svojim clits. Mi smo svi došli zajedno i propali u hrpi. Christy je dobio do oblačiti kao ona morala vratiti na posao, ali nam je rekla da nije morao provjeriti sljedeći dan u 10:00 i mogu ostati do 04:00 kada bi mogli to učiniti opet. Svi smo se složili. Stay tuned. 

Нема коментара:

Постави коментар